اخبار و رویدادها: برگزاری نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی با کارکنان جانباز

برگزاری نشست صمیمانه رئیس دانشگاه صنعتی با کارکنان جانباز
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۱- ۱۳:۰۴:۳۸



نشست صمیمانه دکتر علی مراد زاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با کارکنان جانباز صبح امروز در تالار کوثر این دانشگاه برگزار شد.

در این نشست رئیس دانشگاه صنعتی با اشاره به جنگ فرهنگی که در سال های اخیر بیشتر خود را نشان داده گفت : امروز جنگ تمام نشده تنها از جنگ فیزیکی و توپ و تانک و بمب های شیمیایی به جنگ نرم با تلویزیون، ماهواره، نشریات و حتی موبایل تبدیل شده است.

وی گفت : دشمن فهمیده لشکر کشی فایده ندارد از هر عرصه غیر نظامی وارد می شود تا به جامعه اسلامی ما ضربه وارد کند، از بخش اقتصادی تا فرهنگی و تربیتی . حتی تهدید های نظامی .

مراد زاده با بیان این مطلب که این روزها آزادگان جهان مرده اند و منشور سازمان مللی در کار نیست افزود: دولتمردان غربی با هر کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد و دست استعمار آنان را کوتاه نمایند می جنگند.

رئیس دانشگاه صنعتی همچنین گفت : جانبازان ما چون امتحان جنگ سختی چون دفاع 8 ساله را در کارنامه خود دارند و دشمن را می شناسند مسئولیت سخت تری در دانشگاه و عرصه فرهنگی و علمی دارند. ما از طرح ها و ایده های جانبازان عزیز برای مقابله با این جنگ مدرن در دانشگاه استقبال می کنیم، چرا که فرزندان ما هستند که باید تحت تعلیمات صحیح اسلام در دانشگاه ها دنباله رو اهداف شهدا و جانبازان 8 سال دفاع مقدس باشند نه تحت تعلیمات غربی . اینها فردا عهده دار مسئولیت امروز ما هستند.

حجت الاسلام فندرسکی نیز با تقدیر از شجاعت جانبازان در دفاع 8 ساله گفت هر روز، روز جانباز است و این فقط یادآوری است . جانبازان همیشه باقی می مانند اگر روزی فراموش شدند به دلیل جانبازی آن ها نیست به خاطر ضعف ایمان ماست.

در پایان این نشست کارکنان جانباز در گفتگویی صمیمانه به بیان مشکلات خود در دانشگاه پرداختند .

12345