اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه هماهنگی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری جلسه هماهنگی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۱- ۱۳:۲۲:۵۵

برگزاری جلسه هماهنگی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور اعضاء، امروز صبح در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با حضور دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه، حجة الاسلام  فندرسکی سرپرست دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، حجت الاسلام دکتر محمود شریعتمدار تهرانی مدیر گروه معارف اسلامی، دکتر رحیمی شعرباف مسئول دفتر کرسی های آزاد اندیشی و دکتر احمد نزاکتی مسئول بسیج اساتید، صبح امروز 7 تیرماه در دفتر ریاست دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

دکتر رضا شیخ در این جلسه با تاکید بر تخصصی، مستدل و منطقی بودن محتوای جلسات کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه، گفت: ما محدودیتی برای برگزاری این کرسی ها در دانشگاه نداریم حتی می توانیم در کلاس های 20 نفره هم این کرسی ها را با حضور مسئولین برگزار نماییم .

معاون فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این مطلب که شبهه افکندن باعث غرور می شود، افزود: وقتی خود شخص بخواهد به شبهه ای که گفته پاسخ دهد می فهمد که علمش را ندارد، پس به دنبال دانستن می رود.

حجت الاسلام دکتر شریعتمدار تهرانی با بیان این که باید سعی شود کار در فضای مجازی هم هماهنگ ونه که در فضای حقیقی پیگیری می شود انجام گیرد تا کمک شایان ذکری در پاسخ دادن به شبهات مطرح شده کند گفت: تشویق برگزار کنندگان و شرکت کنندگان در این کرسی ها نیز می توان به رونق آن کمک نماید.

مسئول بسیج دانشجویی نیز با اشاره به این که جذابیت موضوع، تنشی و هیجانی بودن و آزادی در گفتار می تواند در بهتر برگزار شدن این کرسی ها نقش داشته باشد، افزود: باید به ارزش گذاری بحث های مطالعاتی در راستای تقویت پایه های علمی شرکت کنندگان کرسی های آزاد اندیشی نیز توجه خاص صورت گیرد.

دکتر شیخ در پایان با بیان این مطلب که محتوا در کرسی های آزاد اندیشی مهم است گفت: حاصل این کرسی ها در قالب نشریات، مجوز انتشار خواهد گرفت.

12345