اخبار و رویدادها: کارت های ورود به جلسه کنکور 91 ، از سوم تا هفتم تیر ماه توزیع می شود.

کارت های ورود به جلسه کنکور 91 ، از سوم تا هفتم تیر ماه توزیع می شود.
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱- ۱۳:۰۰:۴۴

کارت های ورود به جلسه کنکور 91 ، از سوم تا هفتم تیر ماه توزیع می شود.

دکتر هادی قربانی مدیر کل امور آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: کارت های ورود به جلسه کنکور امسال از شنبه 3 تیر برای دسترسی داوطلبان عزیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر هادی قربانی با اشاره به این که کنکور امسال از پنجشنبه 8 تیر به مدت سه روز صبح و بعد ازظهر برگزار می شود، افزود: داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

وی با بیان این مطلب که باجه های رفع نقص از دوشنبه 5 تیر صبح و بعد از ظهر تا صبح شنبه قبل از شروع جلسه امتحان  در محل دانشگاه دایر است گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به این باجه ها  موارد نقص اطلاعات کارت خود را برطرف نمایند.

مدیر کل امور آموزشی این دانشگاه، ضمن این که از دانشجویان خواست دریافت کارت خود را به لحظه آخر واگذار نکنند و پیش بینی و احتیاط های لازم را در این زمینه داشته باشند، به خانواده های داوطلبان توصیه کرد حتما به ساعات اعلام شده برای حضور در حوزه امتحانی دقت نمایند و سعی کنند داوطلب حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشد.

دکتر هادی قربانی در پایان با اشاره به این که آوردن موبایل حتی خاموش در محل آزمون تخلف است، گفت : این کار حتی احتمال محروم شدن داوطلب از آزمون سال آینده را هم در پی خواهد داشت .

12345