اخبار و رویدادها: مرکزچاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرودسال گذشته13عنوان کتاب منتشر کرده است

مرکزچاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرودسال گذشته13عنوان کتاب منتشر کرده است
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۱- ۱۳:۰۱:۵۶

مرکزچاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرودسال گذشته13عنوان کتاب منتشر کرده است

مرکز چاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرود سال گذشته 13 عنوان کتاب در زمینه های فنی مهندسی ، علوم پایه و فرهنگی منتشر کرده است.

دکتر اسماعیل سلیمانی رئیس مرکز چاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت : سال گذشته 4 کتاب جدید تالیفی و ترجمه ای اعضای هیأت علمی و 4 کتاب تجدید چاپ و همچنین 5 عنوان کتاب در زمینه فرهنگی توسط این انتشارات به چاپ رسیده که توسط 4 ناشر معتبر کشوری در سراسر کشور توزیع گردیده است.  

وی با بیان این که هدف انتشارات ترغیب و تشویق اعضای هیأت علمی به خلق آثار علمی، ترجمه کتب و ایجاد امکانات و تسهیلات لازم جهت تسریع در روند اجرایی پذیرش و نشر کتاب و قانون مند شدن مسیر پذیرش اثر در مرکز چاپ و نشر دانشگاه صنعتی شاهرود است افزود: فرآیند چاپ در انتشارات دانشگاه طولانی است و هر کتاب برای چاپ ارزشیابی می شود. ارزشیابی شامل داوری حداقل دو داور و ارزش گذاری کتاب و کسب معدل قابل قبول است و سپس  برای تصمیم و تایید نهایی به کمیته چاپ و نشر ارجاع داده شده و به مرحله چاپ می رسد.

رئیس مرکز چاپ و نشر دانشگاه در ادامه با اشاره به این نکته که این انتشارات از سال 78 به صورت رسمی زیر نظر حوزه معاونت پژوهشی و فناوری شروع به کار کرده و در این 13 سال بالغ بر 80 عنوان کتاب به چاپ رسانده  گفت: بیش از 17 عنوان کتاب چاپ شده توسط این مرکز به چاپ دوم و بیش از 6 عنوان کتاب به چاپ های سوم تا هفتم هم رسیده اند.

دکتر اسماعیل سلیمانی در پایان افزود: یکی از کتاب های چاپ سال گذشته عنوان جایزه فصل و یک کتاب نیز در هجدهمین جشنواره کتاب سال دانشجویی، عنوان کتاب لایق تقدیر  را از آن خود کرده اند .

لازم به ذکر است از آغاز سال جدید تا کنون 5 عنوان کتاب این انتشارات مجوز چاپ گرفته که 3 عنوان آن هم اکنون زیر چاپ است و تا پایان تیر وارد بازار نشر خواهد شد.

12345