اخبار و رویدادها: مراسم تجلیل از دانشجویان ورزشکارمقام آور دانشگاه صنعتی شاهرودبرگزار شد

مراسم تجلیل از دانشجویان ورزشکارمقام آور دانشگاه صنعتی شاهرودبرگزار شد
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱- ۱۱:۴۳:۱۰



مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان ورزشکار مقام آور دانشگاه صنعتی شاهرود و راه یافتگان به یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی سال 91-90 عصر امروز نهم خرداد ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

مراسم تجلیل و تقدیر از دانشجویان ورزشکار مقام آور دانشگاه صنعتی شاهرود و راه یافتگان به یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی سال 91-90 عصر امروز نهم خرداد ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی مراد زاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اشاره به این نکته که دانشگاه صنعتی شاهرود در بین 10 منطقه ورزشی دانشگاهی کشور منطقه 4 است و مقام دوم بعد از دانشگاه مازندران را دارد و 7 سال دبیری خانه ورزشی منطقه 4 را عهده دار بوده  گفت: هدف دانشگاه و مسئولین ذی ربط توسعه ورزش های همگانی در میان تمام دانشگاهیان ار جمله دانشجویان است.

وی پس از تشکر از زحمات کلیه مدیران دانشگاه، روابط عمومی، حراست، اداره امور مالی، معاونت دانشجویی، هیأت های ورزشی داخل شهرستان ، تربیت بدنی شهرستان و مربیان و سرپرستان تیم ها، به برگزیدگان یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویی توصیه کرد به عنوان سفیران و نمایندگان دانشگاه اخلاق ورزشی را در همه مراحل کاری بالاخص در المپیاد پیش رو، رعایت نمایند .

دکتر علی حسنی مدیر تربیت بدنی دانشگاه نیز با اعلام این که برنامه های ورزشی به برنامه های درون دانشگاهی و منطقه ای تقسیم می شود، گفت : برنامه های منطقه ای برای دانشگاه در درجه اول اهمیت قرار داشت چون تیم های اول، سهمیه ورد به المپیاد یازدهم را دریافت می کردند.

مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه ورزشی این دانشگاه با اشاره به این موضوع که انتخاب المپیاد یازدهم در دانشگاه های منطقه 4 تیر ماه 90 آغاز شد، افزود: تیم های هند بال، والیبال، شنا، کشتی و جودو برادران و تیم های بسکتبال ، بدمینتون و شنای خواهران حائز مقام های برتر برای شرکت در این المپیاد شدند .

وی در پایان با بیان این نکته که مجموعاً دانشجویان در 9 رشته از 22 رشته سهمیه المپیاد را کسب کردند، گفت: افراد و تیم های برگزیده به تفکیک خواهران و برادران تیرماه امسال عازم المپیاد خواهند شد.

دکتر حسین نیکوفرد معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود نیز با اشاره به تأثیرات سازنده ورزش در سلامت روان و سلامت فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت با توجه به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند دانشجوی موفق دانشجویی است که در عرصه تحصیل و تهذیب و ورزش موفق باشد، دانشجویان باید در میادین ورزشی به کسب مقام بپردازند.

در پایان این مراسم از دانشجویان ورزشکار مقام آور، مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی با اهداء لوح تقدیر و جوایزی ارزنده تقدیر به عمل آمد .

 

12345