اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر

برگزاری مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر
پنج شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱- ۰۹:۵۳:۳۴



سربلندی امروز کشور مرهون رهبری ولایت فقیه، ایثارگری های رزمندگان اسلام و ثمره خون شهیدان در دوران دفاع مقدس به ویژه در فتح خرمشهر می باشد.

به مناسبت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و ولادت امام محمد باقر (ع) همزمان با حلول ماه پرفیض رجب ، به همت پایگاه مقاومت ظفربسیج کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود چهارشنبه سوم خرداد ماه جاری مراسم بزرگداشت این ایام در مسجد پیامبر اعظم(ص)دانشگاه با حضور اقشار مختلف دانشگاهی، اساتید و کارکنان دانشگاه برگزار گردید.

این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید  آغاز گردید، سپس مداح اهل بیت در ذکر فضائل ماه رجب و مناقب امام محمد باقر(ع) وحماسه دفاع مقدس به مولودی و مدیحه سرایی پرداخت .

نمایش کلیپ ایستادگی و پایداری ویژه فتح خرمشهر که به همت روابط عمومی دانشگاه و پایگاه بسیج ظفر تهیه شده بود، سرهنگ علی باقری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و سپاه ناحیه شاهرود با ایراد سخنرانی ضمن تشریح وضعیت منطقه در زمان اشغال خرمشهر و نحوه ایستادگی، رشادت های مردمی و نیروهای نظامی و بسیجی برای آزادسازی ، اظهار داشت: سربلندی و سرافرازی امروز کشور مرهون رهبری ولایت فقیه و رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام و ثمره خون شهیدان در دوران دفاع مقدس به ویژه در فتح خرمشهر می باشد.

12345