اخبار و رویدادها: درخشش تیم دومیدانی دانشجویان دختردانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه4

درخشش تیم دومیدانی دانشجویان دختردانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه4
یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱- ۱۳:۵۸:۵۰



تیم دو میدانی دانشجویان دختر دانشگاه صنعتی شاهرود در مسابقات ورزشی منطقه 4 کشور که به میزبانی دانشگاه مازندران 15 اردیبهشت ماه برگزار شد، نایب قهرمان شد.

دراین مسابقات که در 14 ماده ورزشی با حضور تیم های دانشگاه های مازندران ، صنعتی شاهرود، سمنان، علوم کشاورزی گرگان، جامع گلستان، دامغان و گنبد برگزار شد، تیم دانشگاه مازندران با 5/79 امتیاز حائز مقام اول و تیم های دانشگاه صنعتی شاهرود و دانشگاه سمنان به ترتیب با 5/63 و 52 امتیاز به ترتیب مقام های دوم و سوم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

در100 متر آزاد زهرا مهر پویا از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام سوم و نشان برنز این دوره ازمسابقات را کسب کرد. در پرش طول زهرا مهر پویا از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام اول و مدال طلا این دوره از مسابقات را کسب کرد. در 1500 متر نهایی طاهره نجفی از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام سوم و مدال برنز این دوره ازمسابقات را کسب کرد. در پرتاب دیسک بهناز حسینی از دانشگاه صنعتی شاهرود  مقام  دوم  و مدال نقره  این دوره ازمسابقات را کسب کرد و در 200 متر نهایی نیز زهرا مهر پویا از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام  دوم  و مدال نقره  این دوره ازمسابقات را کسب کرد.

در 800 متر نهایی خانم مریم حسین پور از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام سوم و مدال برنز این دوره ازمسابقات را کسب نمود و در 100متر نهایی زهرا مهر پویا از دانشگاه صنعتی شاهرود حائز مقام سوم و مدال برنز این دوره ازمسابقات شد. در پرتاب نیزه اکرم رضوی از دانشگاه صنعتی شاهرود، به مقام اول و مدال طلا دست یافت و بهناز علی حسینی نیز از همین دانشگاه، مقام دوم و مدال نقره این دوره ازمسابقات را کسب کرد.

در ماده 3000متر نهایی ام البنین قاهری از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام اول و مدال طلای این دوره ازمسابقات را کسب کرد و در ماده 4در 100متر امدادی تیم دانشگاه صنعتی شاهرود متشکل از طاهره نجفی، فریده کمالی نیا ، ام البنین قاهری و زهرا مهر پویا موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز این دوره از مسابقات شدند.

در ماده 4 در 400 متر امدادی تیم دانشگاه صنعتی شاهرود متشکل از مریم حسین پور ، بهناز علی حسینی، اکرم رضوی و نجمه کیان نژاد، موفق به احراز مقام دوم و نشان نقره این دوره از مسابقات گردیدند.

گفتنی است تیم دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب مقام دوم این مسابقات، موفق به اخذ 5 سهمیه شرکت در یازدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان کشور شد.

 

12345