اخبار و رویدادها: بزرگداشت روزمعلم در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت برگزار شد

بزرگداشت روزمعلم در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت برگزار شد
دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱- ۰۸:۵۵:۳۹

بزرگداشت روزمعلم در دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت برگزار شد

به مناسبت فرا رسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت علامه مطهری و هفته معلم، مراسم تجلیل از اساتید دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که به همت بسیج دانشجویی این دانشکده، یکشنبه دهم اردیبهشت در سالن آمفی تأتر دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت برپا شده بود دکتر بزرگمهر اشرفی رئیس دانشکده در سخنانی هفته معلم را به اساتید تبریک گفت و از تلاش های آنان تقدیر نمود. وی سپس به تبیین جایگاه معلم پرداخت و جایگاه معلمین را مانند انبیاء و رسولان الهی دانست. رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت رسالت معلم را انسان سازی و کمال بخشی به روح تشنه معرفت جویان و دانش طلبان عنوان کرد و در بخشی از کلام خود وظایف متقابل شاگرد و استاد را برشمرد. وی نقش اساتید را درشرایط فعلی حساس عنوان کرد و گفت: اساتید در دو جبهه تعلیم و معرفت افزایی به دانشجویان فعالیت داشته باشند.

سپس حجت الاسلام و المسلمین شاهینی استاد حوزه ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهدای هسته ای، با اشاره به احادیث و روایاتی از ائمه اطهار (ع) گفت: انسان یا باید عالم ربانی باشد و یا متعلمی خیرخواه باشد. وی با توجه به وجود رشته حسابداری در دانشکده، اهمیت اعداد در زندگی را متذکر شد و کاربرد آن را در زمینه هایی چون تقسیم ارث و مفاهیم عددی در قرآن یادآور شد.

در پایان این مراسم از اساتید و اعضاء هیأت علمی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت با لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد

12345