اخبار و رویدادها: افتتاح بزرگترین پروژه آموزش عالی استان سمنان با حضور وزیر علوم

افتتاح بزرگترین پروژه آموزش عالی استان سمنان با حضور وزیر علوم
پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱- ۱۰:۰۰:۱۴

افتتاح بزرگترین پروژه آموزش عالی استان سمنان با حضور وزیر علوم

با حضور دکتر کامران دانشجو وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود افتتاح و بهره برداری می شود.

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت: در این مراسم که پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه با حضور وزیر و معاونین وزارت علوم، استاندار و مسئولین استان سمنان و شهرستان شاهرود برگزار می شود بزرگ ترین پردیس آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود و وسیع ترین پروژه علمی آموزش عالی استان سمنان به بهره برداری می رسد..

مرادزاده در ادامه گفت: 4 پروژه شامل دانشکده های مهندسی عمران و مکانیک و دانشکده مهندسی برق و فناوری اطلاعات و کامپیوتر و دو خوابگاه دانشجویی با مجموع 20150 مترمربع در این مراسم افتتاح می شود. رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود افرود: هم اکنون این دانشگاه شامل چهار پردیس است که پردیس مهندسی و فناوری های با وسعت 150 هکتار بزرگترین پردیس دانشگاه صنعتی شاهرود است که عملیات احداث 25 پروژه آن از سال 85 آغاز شده است و در مجموع بیش از42000 متر مربع فضا با اعتباری بیش از 330 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مرادزاده ضمن تأکید بر مأموریت این دانشگاه بر توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی، تعداد رشته های دانشگاه صنعتی شاهرود را 117 رشته و تعداد دانشجویان را حدود 12000 نفر اعلام کرد و گفت: توسعه این دانشگاه از سال 84 تاکنون خیره کننده است و افق چشم انداز توسعه علمی پژوهشی و آموزشی نیز امیدوارکننده و در خور شهرستان شاهرود است.

12345