اخبار و رویدادها: استاندارسمنان:یک قدم برای توسعه دانشگاه،ده ها قدم برای پیشرفت کشور است

استاندارسمنان:یک قدم برای توسعه دانشگاه،ده ها قدم برای پیشرفت کشور است
چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱- ۰۹:۵۲:۱۲

استاندارسمنان:یک قدم برای توسعه دانشگاه،ده ها قدم برای پیشرفت کشور است

استاندار سمنان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در دانشگاه صنعتی شاهرود، بر اهتمام و توجه ویژه استانداری در راستای رشد و توسعه کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد.

دکتر عباس رهی استاندار سمنان ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س) و تشکر از اقدامات انجام شده در دانشگاه صنعتی شاهرود، بر اهتمام و توجه ویژه استانداری در راستای رشد و توسعه کمی و کیفی دانشگاه تأکید کرد و افزود: الحمدلله دانشگاه صنعتی شاهرود یکی از دانشگاه های سربلند و نام آور کشور است که نام بلند آوازه ای دارد و امیدواریم نامش بلندآوازه تر شود چرا که بالندگی دانشگاه ها به بالندگی کشور منجر خواهد شد.

دکتر رهی با تأکید بر این که یک قدم برای توسعه دانشگاه، ده ها قدم برای پیشرفت کشور است از پیشرفت های دانشگاه ابراز خرسندی کرد و گفت: انسان احساس غرور و شعف می کند وقتی خدمات انجام شده در دانشگاه صنعتی شاهرود را ملاحظه می کند.

 وی با تقدیر از ریاست دانشگاه صنعتی شاهرود، دکتر مرادزاده را مدیری معتقد و توانمند در سطح استان ذکر کرد و اداره دانشگاه ها را با توجه به توقعات دانشجویان و جامعه از دانشگاه ها، جزء پیچیده ترین مدیریت های جامعه برشمرد که وظیفه سنگینی را بر دوش مدیریت دانشگاه قرار می دهد.

استاندار سمنان در ادامه با توصیه به مسئولین جهت خدمت به دانشگاه ها تأکید کرد: اگر کسی در آینده به کاری که کرده است، بخواهد افتخار کند، اولین و بهترین افتخار، خدمت به دانشگاه هاست.

دکتر رهی در پایان با اشاره به مشکل تأمین آب پردیس مهندسی و فناوری های نوین دانشگاه، گفت: برای رفع این مشکل و انتقال آب به دانشگاه صنعتی شاهرود، از مدیریت بحران استان مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال اعتبار جذب شده است که امسال این پروژه به انجام خواهد رسید.   

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حمایت های ویژه استاندار از دانشگاه ها به ویژه دانشگاه صنعتی شاهرود، گزارش مبسوطی از اهم اقدامات و عملکرد دانشگاه طی سال گذشته و سال های 84 تا کنون و نیر مصوبات سفرهای هیأت دولت ارائه کرد و گفت: با مصوبه دور سوم سفر هیأت دولت و تصویب هیأت امناء 11 دانشکده فعلی دانشگاه صنعتی شاهرود به 16 دانشکده ارتقاء پیدا می کند.  

در این نشست که با حضور مسئولین استان و شهرستان و جمعی از مدیران و اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار اجتماعات کوثر این دانشگاه برگزار شد، تعدادی از اعضای هیأت علمی نیز به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند.

لازم به ذکر است استاندار سمنان طی بازدیدی چند ساعته از پروژه ها و طرح های عمرانی دانشگاه در پردیس مهندسی و فناوری های نوین، کلنگ احداث مسجد این پردیس را به زمین زد و پروژه 16 واحد سازمانی اساتید دانشگاه را نیز افتتاح کرد.

12345