اخبار و رویدادها: اعلام نتایج بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان

اعلام نتایج بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان
یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۰- ۱۰:۱۴:۰۷

اعلام نتایج بخش کتبی بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان

به گزارش روابط عمومی از مدیریت امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود، بخش کتبی مرحله دانشگاهی بیست وهفتمین دوره مسابقات قرآن کریم دانشجویان این دانشگاه،یکشنبه 14اسفنددر تالار اقاقیا برگزار گردید.

در این بخش که در رشته های رازهای قرآن و عترت، قرآن شناسی، مفاهیم قرآنی، دیدگاه و سیره معصومین برگزار گردید، در رشته رازهای قرآن و عترت فریبا حاجی پور، آذرعزیزی و مریم جلالی شاهرود به عناوین اول تا سوم دست یافتند. در رشته دقائقی با قرآن رتبه اول مشترکا به جواد بختیاری برفرا و رسول گل محمدی و رتبه دوم مشترکا به محسن کفاش و محمود غلامعلی تبار و عنوان سومی مشترکا به فاطمه جرجانی و محمد رضا مرندی اختصاص یافت.

در رشته دیدگاه و سیره معصومین نفر اول حسین رعیت، نفر دوم زهرا ایزدی و عنوان سوم مشترکا به محمد ضرافی و مسعود مرادی تعلق گرفت. در رشته قرآن شناسی 5 نفر از دانشجویان مشترکا حائز رتبه اول شدند که عبارتند از: محمد تاج آبادی، هادی اکبری، فاطمه فتح آبادی، سید حامد میر عظیمی ترک و عبدالله مردانی  

در بخش هنری این دوره از مسابقات نیز در رشته نقاشی اثر طراحی مسعود صادقی فر و اثر رنگ و روغن عباس فریدونیان عناوین برتر را کسب کردند. در رشته خوشنویسی خطوط نسخ و ثلث عبدالله لونی و در خطوط نستعلیق و تحریری میثم سالکی و سمانه سیفی حائز رتبه های برتر این دوره از مسابقات شدند.

دانشجویان منتخب به رقابت های منطقه ای این مسابقات اعزام می شوند که فروردین ماه 91 در بیرجند برگزار خواهد شد و در صورت برگزیده شدن به مرحله کشوری راه پیدا خواهند نمود .

 

12345