اخبار و رویدادها: تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در جایگاه سوم دانشگاههای کشور قرارگرفت

تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در جایگاه سوم دانشگاههای کشور قرارگرفت
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰- ۱۵:۲۰:۱۶

تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود در جایگاه سوم دانشگاههای کشور قرارگرفت

با ارزیابی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، گروه تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور معرفی شد.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف ایجاد نظام کارآمد و بهبود عملکرد تربیت بدنی دانشگاه ها، ارتقاء خدمات ورزشی و توسعه ورزش دانشجویان به ارزیابی برنامه ها و عملکرد گروه های تربیت بدنی دانشگاه های کشور پرداخت و تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود را در گروه دوم دانشگاه های کشور، حائز مقام سوم معرفی کرد.

در تحلیل عملکرد تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و در میان 19 دانشگاه این گروه، این دانشگاه با کسب 921 امتیاز و نقطه 67 درصدی موفق به کسب این عنوان شد.

شیوه مدیریت، خط مشی و استراتژی، توانمند سازی کارکنان، جذب منابع، فرآیندهای ورزشی، نظر مخاطبین، رضایت کارکنان، و ارتباطات درون و برون سازمانی از معیارهای انتخاب تربیت بدنی های برتر دانشگاه های کشور است.

شایان ذکر است برگزاری موفق المیپاد ورزشی دختران دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در سال 1388 و انتخاب دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان دبیرخانه منطقه چهار ورزشی دانشگاه های شمال و شمال شرق، این دانشگاه را در رده دانشگاه های شاخص قرار داده است.

12345