اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان فعال و کارکنان بازنشسته دانشکده معدن

برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان فعال و کارکنان بازنشسته دانشکده معدن
سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۰- ۰۹:۴۱:۵۲

برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان فعال و کارکنان بازنشسته دانشکده معدن

مراسم تقدیر از دانشجویان فعال و کارکنان بازنشسته دانشکده معدن، دوشنبه پانزدهم اسفند در تالار اجتماعات این دانشکده برگزار شد.

شورای فرهنگی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک در راستای برنامه های فرهنگی خود، مراسم تقدیر از دانشجویان فعال عرصه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، پژوهشی و ورزشی را با حضور اعضاء هیات علمی و دانشجویان برگزار کرد.

دکتر محمد عطایی رئیس دانشکده معدن در این مراسم، با بیان خدمات ارزنده مهندس بهرام صمدیان و مهندس رضا رضاپور کارشناسان بازنشسته دانشکده، از تلاش ها و زحمات آنان تشکر و قدردانی کرد و یاد و خاطره مرحوم حسن شاهینی را نیز گرامی داشت.

وی ضمن تقدیر از دانشجویان برتر بخش های آموزشی، پژوهشی، دانشجوئی، فرهنگی و ورزشی، دانشجویان را به بیان دقیق مشکلات و ارائه راهکارهای آن ترغیب نمود.

دکتر محمد کارآموزیان مشاور فرهنگی دانشکده نیز با اشاره به اهمیت و جایگاه مسائل فرهنگی، رئوس برنامه های فرهنگی دانشکده را ارائه کرد.

در ادامه این آئین از 4 دانشجوی برتر پژوهشی، 2 دانشجوی برتر آموزشی، 2 دانشجوی برتر دانشجویی و 2 دانشجوی برتر فرهنگی تقدیر و لوح های یادبودی تقدیم آنان گردید. همچنین از دانشجویانی عضو تیم دانشگاه در رشته های ورزشی والیبال، تکواندو، بدمینتون، شنا، بسکتبال و کشتی و عناوین برتر مسابقات منطقه 4 کشوری حائزان مقام های برتر و سهمیه المپیاد تقدیر و لوح یادبود تقدیم شد.

تیم فوتسال اعضای هیات علمی که چهار دوره متوالی در دانشگاه حائز مقام اول و کسب جام اخلاق شده بودند نیز مورد تقدیر قرار گرفته و کاپ های قهرمانی و اخلاق به نمایندگی از اعضای تیم به کاپیتان تیم دکتر کاکایی و دکتر قوامی اهداء گردید. همچنین از تیم فوتسال دانشجویان دانشکده که در مسابقات درون دانشگاهی مقام اول را کسب کرده بود تقدیر و لوح یادبودی تقدیم آنان گردید.

 

12345