اخبار و رویدادها: دعوت بسیج اساتید از ملت قهرمان ایران برای شرکت در انتخابات مجلس نهم

دعوت بسیج اساتید از ملت قهرمان ایران برای شرکت در انتخابات مجلس نهم
سه شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰- ۱۵:۴۷:۱۷



دعوت بسیج اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود از ملت قهرمان ایران برای خلق حماسه ای دیگر در انتخابات مجلس نهم

وصیت من به ملت شریف آن است که در تمامی انتخابات چه انتخابات رئیس جمهور و چه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در صحنه باشند. امام خمینی (ره)

 

انقلاب اسلامی ایران در دهه چهارم حیات پر افتخار خود به منشاء عمده تحولات بین المللی بویژه در خاورمیانه تبدیل شده است ، بگونه ای که به اذعان عمده اندیشمندان جهان تأثیر گذاری حرکت فزاینده بیداری اسلامی در منطقه الهام بخش ملت های آزادیخواه جهان را انقلاب اسلامی ایران می دانند .

 باتوجه به فشارهای سیاسی و اقتصادی موجود و تحریم های پی در پی  بر جمهوری اسلامی ایران و  وضعیت تحولات منطقه ای و جهان و همچنین توجه تمامی کشورهای اسلامی و دیگر کشورهای  منطقه به اوضاع داخلی و خارجی ایران  به نظر می رسد مسئاله ‹‹ انتخابات نهم مجلس ›› یکی از مهمترین انتخابات در انتخابات جمهوری اسلامی ایران است .

همچنین با توجه به شرایط فتنه در داخل کشور و نظارت دشمنان به اوضاع داخلی ایران ، در فتنه جدید دشمن برآن است تا بتواند باگسترش موج سنگین جنگ روانی و رسانه ای و تشدید فشارهای اقتصادی و امنیتی و بستر سازی برای دسیسه سازی و دو قطبی کردن فضای سیاسی و دیگر موارد به اهداف پلید خود دست یابد  ، ازاین رو کاهش مشارکت حداکثری و بی ثبات سازی و چالش امنیتی از انتظارات اساسی دشمن در انتخابات مجلس نهم می باشد .

از ملت قهرمان ایران استدعا داریم که با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه و گزینش نمایندگان با توجه به کارآمدی ، توجه به مصالح ملی ، قانون مداری و خردورزی ، تبری از فتنه و انحراف و برخورداری از پشتوانه بالای رأی مردم و ... اقدام  نموده و  خلق حماسه ای دیگر  نموده و همچون همه انتخابات گذشته تحت زعامت امام خامنه ای ‹‹مدظله العالی›› با خلق فرصت های جدید همچون همه انتخابات گذشته انقلاب و نظام اسلامی خود را استحکام بخشیده و دشمنان ایران را مأیوس نمایید .

12345