اخبار و رویدادها: بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰- ۰۹:۲۳:۵۲

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی به مناسبت انتخابات مجلس شورای اسلامی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه به مناسبت حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مجلس عصاره فضائل ملت است . امام خمینی ( ره )

 

انقلاب اسلامی، پدیده بی‌نظیر دوران معاصر، آزادی و مردم سالاری دینی را همچون گوهری گرانبها برای مردم ستمدیده و محروم جامعه به ارمغان آورد و امت سرافراز را نوید استقلال داد و در این مسیر عصاره فضایل ملت، مجلس شورای اسلامی تشکیل شد.

نظام سلطه با محوریت آمریکا در تلاش است تا در ادامه مدیریت شکست‌خورده در جهان، با بهره‌گیری از تشدید فشارهای سیاسی و اقتصادی بر جمهوری اسلامی ایران، درصدد تغییر وضعیت تحولات منطقه‌ای و جهانی و انحراف افکار عمومی از بحران‌های ناشی از نظام سرمایه‌داری برآمده و با طرح اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی، مهار داخلی انقلاب اسلامی و از هم‌گسیختگی درونی جمهوری اسلامی را دنبال کند.

ما فرزندان ملت قهرمان ایران در سنگر دانشگاه‌ صنعتی شاهرود حضور حداکثری مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به خود فرض دانسته و همگان را به شرکت آگاهانه در این فریضه فرا می خوانیم و از همه اقشار استدعا داریم که با مشارکت حداکثری و انتخاب هوشمندانه خود به خلق حماسه‌ای دیگر بپردازند.

بر این اساس اعلام می داریم انتخابات 12 اسفند 90 فرصت بی‌بدیل مردم حماسه‌ساز ایران است که در یک جبهه واحد تحت زعامت امام خامنه‌ای « مدظله العالی » و با درایت و دوراندیشی، بار دیگر با خلق فرصت‌های جدید همچون همه انتخابات گذشته  با حرکت شگفتی‌ساز خود دشمنان ایران را مأیوس نمایند.

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

12345