اخبار و رویدادها: دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود رنگ فرهنگی گرفت

دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود رنگ فرهنگی گرفت
یکشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۰- ۱۰:۱۸:۰۳

دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود رنگ فرهنگی گرفت

دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود رنگ فرهنگی گرفت معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با برپایی برنامه های متفاوت، دهه فجر را با شکوه خاصی برگزار می کند. دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی و اجتماعی

دهه فجر در دانشگاه صنعتی شاهرود رنگ فرهنگی گرفت

معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با برپایی برنامه های متفاوت، دهه فجر را با شکوه خاصی برگزار می کند.

        دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: همزمان با 18 بهمن ماه که روز جوانان، خودباوری و نهضت علمی نامگذاری شده است کارگاه آموزشی بازآموزی امداد و نجات ویژه کارکنان و اساتید در تالار اقاقیا برگزار می شود. و در پایان این کارگاه به شرکت کنندگان گواهی نامه اعطا می گردد.

       وی برپایی دومین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم را از دیگر برنامه های این ایام عنوان کرد و گفت: از برنامه های دیگر معاونت فرهنگی و اجتماعی برپایی دومین دوره مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و اساتید و خانواده های آنان در تاریخ 23 بهمن ماه  است. در این مسابقه حفظ  سوره والفجر جهت کارکنان و خانواده ها و حفظ  سوره والشمس جهت فرزندان کارکنان و اساتید اجرا می شود.

شیخ در ادامه افزود: هفتمین دوره آزمون مطالعاتی فرهنگی ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه با موضوع انقلاب اسلامی در هفته اول اسفندماه برگزار می گردد.

      شایان ذکر است با برگزاری نشست سیاسی اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با موضوع آرایش های سیاسی کشور توسط بسیج اساتید این دانشگاه، تزیین میادین و خیابان های پردیس مرکزی، پردیس مهندسی و فناوری های نوین و پردیس کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود با پرچم، پارچه نوشته و بنر توسط روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، دهه فجر در این دانشگاه با طراوت خاصی برگزار می شود.

12345