اخبار و رویدادها: تودیع و معارفه سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود

تودیع و معارفه سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۰- ۱۳:۰۴:۰۳

تودیع و معارفه سرپرست نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود

تودیع و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود

تودیع و معارفه سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

سرپرست جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود طی مراسمی معرفی شد.

در این مراسم که امروز چهارشنبه 28/10/90 با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد اسحاق مسعودی معاون امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود و جمعی از مسئولین در سالن جلسات کوثر دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی صالحی، حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل فندرسکی به عنوان سرپرست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی گردید.

در این مراسم، معاون امور دفاتر، اساتید و مبلغان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با استفاده از آیات و روایات به حیطه مسئولیت های فردی و اجتماعی انسان ها اشاره کرد و بر مراقبت از رفتار و محاسبه و ارزیابی دائمی نفس تأکید کرد. وی همچنین با اشاره به اهمیت و ظرافت کار در نهاد رهبری برای صالحی و فندرسکی آرزوی موفقیت کرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز با اشاره به مدت حدود دو سال زحمات و خدمات شایان توجه حجت الاسلام صالحی برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

حجت الاسلام صالحی نیز کار در نهاد رهبری دانشگاه شاهرود را به دلیل وجود پتانسیل های بسیار مناسب در بدنه دانشجویی، اساتید و کارکنان و نیز همکاری دلسوزانه مجموعه مدیریت دانشگاه، خوب و مغتنم دانست و از حجت الاسلام فندرسکی به دلیل دارا بودن تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و سوابق خوب به عنوان فردی مناسب برای این سمت یاد کرد. وی از مدیریت دانشگاه، استمرار همکاری مناسب با سرپرست جدید و مجموعه نیروهای نهاد را خواستار شد.

حجت الاسلام فندرسکی نیز با اشاره به مبانی عقیدتی و روایی مسئولیت و امانت از دیدگاه حضرت علی (ع) و نهج البلاغه، از حسن نظر و اعتماد مسئولان به خاطر واگذاری این مسئولیت به وی تشکر کرد و از خداوند متعال توفیق در ادای این امانت و ادای دین نسبت به این مسئولیت خطیر را مسألت نمود.

 

12345