اخبار و رویدادها: تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود سوم شد

تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود سوم شد
دوشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۰- ۱۲:۰۲:۰۷

تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود سوم شد

تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود سوم شد با برگزاری یک دوره مسابقه بسکتبال کارکنان اداره های شهرستان شاهرود، تیم بسکتبال دانشگاه صنعتی شاهرود بر سکوی سوم ایستاد. این مسابقات با حضور 10 تی

تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود سوم شد

با برگزاری یک دوره مسابقه بسکتبال کارکنان اداره های شهرستان شاهرود، تیم بسکتبال دانشگاه صنعتی شاهرود بر سکوی سوم ایستاد.

این مسابقات با حضور 10 تیم و در 2 گروه پنج تیمی برگزار شد و بسکتبالیست های دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب مقام دومی گروه خود، پا به مرحله یک چهارم گذاشتند که در این مرحله با پذیرفتن شکست از آموزش و پرورش بسطام به مرحله رده بندی اکتفا کردند.

 در دیدار رده بندی که 11 دی ماه بین تیم های دانشگاه صنعتی شاهرود و شرکت سیمان برگزار شد شرکت سیمان در دو کوارتر از غفلت بسکتبالیست های دانشگاه صنعتی شاهرود استفاده کرد و اختلاف امتیاز خود را به عدد 13 رسانید. اما در دو کوارتر باقیمانده بازیکنان دانشگاهی با شناخت نقاط ضعف حریف و پرتاب های سه امتیازی طعم تلخ شکست را به تیم شرکت سیمان تحمیل کردند و در پایان بازی با نتیجه 61 بر 48 این تیم را راهی رختکن کردند.

تیم بسکتبال کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود را مهدی اخیانی، غلامرضا شاکری، نصرالله نصیری، احمد خدابخشیان، سیدحسین شمسائی، حسین رحیمیان، حسین یونسی، حامد رحیم اف، مجتبی پیشدادیان به مربیگری محمد علی حسن پور و سرپرستی محمد حسن حسین پور تشکیل می دهند.

12345