اخبار و رویدادها: رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی همزمان با هفته پژوهش

رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی همزمان با هفته پژوهش
سه شنبه ۸ آذر ۱۳۹۰- ۱۰:۲۲:۴۴

رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی همزمان با هفته پژوهش

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش از رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور همزمان با هفته پژوهش خبر داد. به گزارش خبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش از رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی و تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر کشور همزمان با هفته پژوهش خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار پژوهشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس اسماعیل قادری‌فر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم هفته پژوهش سال جاری با شعار اقتصاد دانش‌بنیان، پیشران جهاد اقتصادی از 22 تا 28 آذر ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود:‌ برنامه ملی هفته پژوهش روز سه‌شنبه 22 آذر با نواختن زنگ پژوهش در یکی از مدارس کشور توسط وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش آغاز می‌شود. همچنین افتتاح نمایشگاه‌ دستاورد‌های پژوهشی و فناوری، نمایشگاه فن‌بازار‌ جمهوری اسلامی ایران و جشنواره ملی ایده‌ها از برنامه‌های ملی هفته پژوهش در روز نخست است.

قادری فر در پایان با اعلام برگزاری دومین کنفرانس ملی مدیریت  پژوهش و فناوری در هفته پژوهش گفت: رونمایی از 14 دستاورد بزرگ پژوهشی کشور که در دو سال اخیر انجام شده‌اند از مهمترین برنامه‌های این هفته است.

12345