اخبار و رویدادها: اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۶ آذر ۱۳۹۰- ۱۰:۴۶:۲۴

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود با پایان یافتن جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود چهره های برتر این جشنواره معرفی شدند. این جش

اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی در دانشگاه صنعتی شاهرود

با پایان یافتن جشنواره فرهنگی ورزشی اساتید بسیجی استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود تیم ها و چهره های برتر این جشنواره معرفی شدند.

این جشنواره به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج و با عنوان یادواره اساتید شهید در چهار رشته والیبال، فوتسال، شنا و بدمینتون با حضور اساتید بسیجی استان سمنان، پنج شنبه سوم آذر ماه برگزار شد که در نهایت در والیبال دانشگاه های صنعتی شاهرود، آزاد اسلامی گرمسار و آزاد اسلامی شاهرود بر سکوهای اول تا سوم ایستادند. در فوتسال نیز مقام اول به دانشگاه آزاد اسلامی دامغان رسید و آزاد اسلامی گرمسار به عنوان دومی دست یافت.

در مسابقات شنا و در 50 متر آزاد علی حسنی از دانشگاه صنعتی شاهرود زودتر از رقبا به خط پایان رسید و پس از او سید فرهود موسوی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان دوم شد. همچنین در 50 متر قورباغه مجتبی درویش خادم از آموزشکده فنی سمنان اول شد و سکوی دوم به علی حسنی از دانشگاه صنعتی شاهرود و سید فرهود موسوی زاده از دانشگاه آزاد اسلامی سمنان به صورت مشترک اختصاص یافت.

و بالاخره در مسابقات بدمینتون ویژه خواهران زهرا اوراقی اردبیلی و معصومه فقفوری آذر هر دو از دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار به عناوین اول و دوم دست یافتند.

12345