اخبار و رویدادها: برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۰- ۰۸:۵۲:۱۵

برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود اداره کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت اعیاد بزرگ ذی الحجه و هفته بسیج و با هدف انس بیشتر با قرآن کریم مسابقه "به قرآن بیاندیشیم" ر

برگزاری مسابقات قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود

اداره کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت اعیاد بزرگ ذی الحجه و هفته بسیج و با هدف انس بیشتر با قرآن کریم مسابقه "به قرآن بیاندیشیم" را در دو بخش حفظ ویژه کارکنان، اساتید و خانواده آنان و قرائت تحقیق ویژه دانشجویان، یکشنبه 30 آبان ماه در تالار اقاقیای این دانشگاه برگزار نمود.

در بخش حفظ سوره حجرات کارکنان و اساتید به ترتیب، محمد ایرجی از دانشکده برق، جواد نوروزی و مجید نوروزیان از حوزه حراست حائز مقام اول تا سوم شدند و در بین کارکنان و اساتید خانم، مریم رجبی از معاونت دانشجویی مقام اول، فرشته فرومدی از دانشکده برق و زینب برنجی از دانشکده شیمی مشترکاً مقام دوم و میترا عباسی به مقام سوم دست یافتند.

در بین خانواده کارکنان و اساتید دانشگاه در بخش بزرگسالان: زهرا احمدی(نوروزی) مقام اول، منیره فاطمی(ایپک چی) مقام دوم و زینب والی نیاپور(نزاکتی) مقام سوم را کسب نمودند. همچنین اسحاق یونسیان در بخش حفظ سوره نبأ مقام اول و امیرحسین کیوانلو، معین فکری و نوید فکری شایسته تقدیر دانسته شدند.

در بخش کودکان زینب نوروزیان و ریحانه نوروزی مقام اول و نگین دهقانیان و مهرناز خطیبی به مقام دوم دست یافتند.

همچنین در قرائت تحقیق که ویژه دانشجویان برگزار شد، سید یوسف حسینی از دانشکده مکانیک رتبه اول، محمد رضا کوثری از دانشکده برق مقام دوم و محمد طوسی از دانشکده عمران به مقام سوم دست یافتند. در بخش خواهران نیز نرگس نصیری و سنا منبوهی به مقام اول و دوم دست یافتند.

خاطرنشان می شود، در محفل انس با قرآن که در تاریخ 1 آذر ماه برگزار شد به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا شد. همچنین از تمامی فرزندان کارکنان و اساتیدی که در این رقابت معنوی حضور یافتند تقدیر گردید.

 

12345