اخبار و رویدادها: گام های بلند فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود

گام های بلند فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۰- ۱۲:۲۵:۴۳

گام های بلند فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود

گام های بلند فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود ویژه برنامه های هفته اول آذرماه سال جاری را عنوان کرد. دکتر ناصر گودرزی در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: با حضور

گام های بلند فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود


مدیر فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود ویژه برنامه های هفته اول آذرماه سال جاری را عنوان کرد.

دکتر ناصر گودرزی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه گفت: با حضور قاریان و حافظان بین المللی، دانشگاه صنعتی شاهرود میزبان برگزاری محفل انس با قرآن می شود. در این مراسم معنوی که اول آذر ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار می شود احمد ابوالقاسمی، مهدی عادلی و معتز آقایی از قاریان و حافظان بین المللی به تلاوت قرآن کریم می پردازند.

وی از دیگر برنامه های قرآنی این هفته را طرح ترویج فرهنگ قرآنی با نام به قرآن بیاندیشیم با برگزاری اولین مسابقه حفظ سوره های قرآن، سی ام آبان ماه با حضور اساتید و کارکنان و مسابقه حفظ سوره حجرات و نیز برگزاری مسابقه انتخاب قاریان برتر دانشجویی در بخش تحقیق عنوان کرد و افزود:از دیگر برنامه های این هفته برگزاری مسابقه مجری گری با عنوان "تست اجرا" است که این مسابقه جذاب با همکاری کانون فیلم و عکس و با هدف شناسایی و جذب دانشجویان مستعد در زمینه گویندگی و مجری گری 7 آذرماه برپا می شود.

گودرزی همچنین برگزاری همایش چارچوب خانواده کارآمد را از مهمترین برنامه های این هفته دانست و افزود: همایش چارچوب خانواده کارآمد با سخنرانی دکتر حمید حبشی روانشناس و کارشناس مسائل خانواده ، 29 آبان ماه در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود و  اساتید و کارکنان به اتفاق خانواده در این همایش شرکت می کنند.

12345