اخبار و رویدادها: نشست معاون دانشجویی و مسئولین با دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

نشست معاون دانشجویی و مسئولین با دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۴ آبان ۱۳۹۰- ۱۵:۲۷:۲۸

نشست معاون دانشجویی و مسئولین با دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

به منظور ارتباط و تعامل مسئولین دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجویان، دکتر حسین نیکوفرد معاون دانشجویی این دانشگاه روز چهارشنبه 4 آبان ماه با نمایندگان تشکل های دانشجویی و عموم دانشجویان دیدار و گفتگو

نشست معاون دانشجویی با دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

به منظور ارتباط و تعامل مسئولین دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجویان،معاون دانشجویی و تعدادی از مسئولین این دانشگاه روز چهارشنبه 4 آبان ماه با نمایندگان تشکل های دانشجویی و دانشجویان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر حسین نیکوفرد معاون دانشجویی دانشگاه در سخنانی ضمن تشکر از دانشجویان به خاطر همکاری با مسئولین دانشگاه به خصوص در بخش انتقال به پردیس مهندسی و فناوری های نوین گفت: با اتمام و تجهیز دو خوابگاه ولایت و بصیرت حدود 720 دانشجوی پسر از امکانات رفاهی خوابگاهی بهره مند شدند که در این رابطه مجموعه دانشگاهی از هیچ خدمتی فروگذار نکرد. وی با اشاره به سرویس های آمد و شد گفت:قرارداد سال جاری با سازمان اتوبوس رانی شاهرود آمار استفاده از اتوبوس های شهرداری را نسبت به سال گذشته تا 100% افزایش نشان می دهد. وی در عین حال گفت: با بهره برداری از سلف سرویس پردیس جدید،فضای بیشتری برای استفاده بهینه از اتوبوس ها به وجود می آید. معاون دانشجویی دانشگاه در ادامه گفت: با تلاش همه جانبه، خیایان منتهی به خوابگاه های دختران بازگشایی شد که با این کار در وقت دانشجویان صرفه جویی شده است. در ادامه به پرسش ها و ابهامات دانشجویان درباره مسائل مربوط به حوزه دانشجویی پاسخ لازم داده شد .

نیکوفرد در پایان سخنان خود از دانشجویان صبر و همکاری جهت پیشبرد  امور دانشجویی و رفاهی را خواستار شد.

در ادامه این نشست 90 دقیقه ای دانشجویان با اظهار نظر پیرامون مسائل دانشجویی از رهنموهای معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود استفاده کردند.

 

12345