اخبار و رویدادها: معارفه دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کانون مهر امام علی (ع)

معارفه دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کانون مهر امام علی (ع)
سه شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰- ۱۷:۲۱:۵۱



معارفه دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کانون مهر امام علی علیه السلام جلسه معارفه و ارائه گزارش اعضاء کانون مهر امام علی (ع) دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجویان ورودی جدید و مسئولین دانشگاه برگزار

معارفه دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کانون مهر امام علی علیه السلام

 

جلسه معارفه و ارائه گزارش اعضاء کانون مهر امام علی (ع) دانشگاه صنعتی شاهرود با دانشجویان ورودی جدید و مسئولین دانشگاه برگزار شد.

در این نشست که سه شنبه 19 مهرماه با حضور مسئولین و جمعی از دانشجویان در تالاراقاقیای دانشگاه برگزار شد معصومه امانی دبیر این کانون ضمن ارائه  گزارشی از فعالیت سال گذشته اعضاء به بخش های مختلف اکرام  ایتام، کمک به خانواده های نیازمند، اعطاء وام قرض الحسنه، تدریس به دانشجویان اشاره کرد و گفت: این کانون با هدف کمک رسانی به محرومین و گسترش فرهنگ نیکوکاری در بین دانشجویان ایجاد شده و در یک سال گذشته اعضاء کانون به 500 عضو رسید که ماهیانه با پرداخت حداقل یکصد هزار ریال در بخش اکرام ایتام، قدمی هرچند ناچیز در جهت رفع نیازهای آنان برداشته شده است.

وی در ادامه گفت: با شناسائی خانواده های کم بضاعت سعی شده تا با پرداخت مبالغ، مازاد غذای سلف و برطرف کردن نیازهای درمانی و تحصیلی کمکی به آنان شود و یکی دیگر از راه های کمک به دانشجویان کم بضاعت پرداخت وام است که از محل دریافت کمک های نقدی دانشجویان بدست می آید.

دبیر کانون مهر امام علی (ع) دانشگاه صنعتی شاهرود در پایان گفت: تدریس به دانشجویان و دانش آموزانی  که نیاز به تدریس خصوصی دارند و همچنین جمع آوری صبحانه مازاد دانشجویان و توزیع آن بین مستمندان از دیگر فعالیت های این کانون در طی یک سال گذشته بوده است.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی صالحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود وعلی اکبر شعبان زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود طی سخنرانی ضمن تقدیر از این اقدام خالصانه، این حرکت دانشجویان را ناشی از اخلاق دینی و معنویت همراه با نوع دوستی آنان دانستند.

درپایان این جلسه که با حضور بیش از 150 دانشجو برگزار شد،لوح تقدیر و یک شاخه گل توسط دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی اجتماعی، احمد خدابخشیان مدیر روابط عمومی دانشگاه و علی اکبر شعبان زاده رئیس کمیته امداد امام (ره) شاهرود به فعالان این کانون اهداء گردید.

12345