اخبار و رویدادها: دستورالعمل اجرایی پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی

دستورالعمل اجرایی پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی
شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۰- ۱۵:۲۹:۳۲

دستورالعمل اجرایی پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی

دستورالعمل اجرایی پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی سال تحصیلی 90-91 ( همراه با توصیه نامه و موارد پیشنهادی) بخش اول: × شرایط و ضوابط ثبت‌نام: 1- زمان آغاز ثبت‌نام برای زوج‌های دانشجو از تاری

دستورالعمل اجرایی پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی

سال تحصیلی 90-91

( همراه با توصیه نامه و موارد پیشنهادی)

 

بخش اول:

 

× شرایط و ضوابط ثبت‌نام:

 

1- زمان آغاز ثبت‌نام برای زوج‌های دانشجو از تاریخ 17/07/1390 همزمان با میلاد امام رضا علیه السلام لغایت 07/08/1390مصادف با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) خواهد بود.

 2- آدرس ورود به سیستم ثبت‌نام اینترنتی: www.nahad.ir

3- تاریخ عقد مجاز برای ثبت‌نام ، از تاریخ 01/7/89 الی 01/7/90 می‌باشد.

4- در مواردی که هر دو زوج مشغول به تحصیل در دانشگاه هستند یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت نام در دانشگاه خود نموده و از تکرار ثبت نام در دانشگاه همسر جدا خودداری شود. ( در غیر اینصورت پس از ارزیابی خودکار اطلاعات ، سیستم اطلاعات همسان را بصورت کامل حذف نموده و به هیچ یک از ثبت نامی ها ترتیب اثر داده نخواهد شد .)

5- دانشجویان ملزم هستند بلافاصله پس از ثبت‌نام، در اسرع وقت مدارک لازم را جهت تایید به دفتر نهاد یا به رابط ازدواج دانشجویی در دانشگاه مربوطه ارائه نمایند.

 

تذکر: در سال جاری در سایت جدید امکان ویرایش اطلاعات ثبت شده توسط خود داوطلب قبل از تایید رابط ازدواج امکان پذیر می باشد.

 

مدارک  لازم جهت تأیید صحت ثبت‌نام دانشجو:

 

1- اصل پرینت فرم ثبت نام اینترنتی که توسط دانشجوی داوطلب تکمیل و تایید شده است.

2- اصل وکپی عقدنامه (صفحات ثبت تاریخ عقد، مشخصات زوجین ومهریه)

3- اصل وکپی شناسنامه زوجین

4- اصل وکپی کارت دانشجویی

5- اصل وکپی کارت ملی زوجین

در صورت دارا بودن سهمیه شاهد، نخبگان علمی، فعالان فرهنگی دینی (برگزیدگان مسابقات کشوری در رشته‌های قرآن، حفظ و قرائت، نهج‌البلاغه، حکمت مطهر، صحیفه سجادیه و...) اصل مدارک مربوطه به دفتر ارائه  وکپی آن اخذشود.

 

تذکر- مسئولیت صحت ثبت مشخصات ابتدا متوجه خود دانشجو و سپس رابطین دانشگاهی و استانی خواهد بود.

12345