اخبار و رویدادها: پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰- ۱۳:۰۵:۴۰

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید بسم الله الرحمن الرحیم قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُوْلُوا الْأَلْ

پیام رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ

بگو آیا کسانى که مى‏دانند و کسانى که نمى‏دانند یکسانند؟ تنها خردمندانند که پندپذیرند. (سوره زمر،آیه9)

 

 

سلام و صلوات الهی بر رسول خدا و خاندان مطهرش ، درود بی کران بر ارواح مطهر شهدای عزیز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای دانشگاهی و سلام بر امام شهیدان .

       با سلام و عرض ادب و احترام به استادان گرامی و فرهیختگان ارجمند ، دانشجویان عزیز و کارکنان محترم دانشگاه صنعتی شاهرود ، آغاز سال تحصیلی جدید و فرا رسیدن بهار دانش ، پژوهش و تعلیم و تربیت را به تمامی دانشگاهیان محترم تبریک عرض می نمایم و مقدم دانشجویان عزیز به ویژه دانشجویان جدیدالورود را به دانشگاه صنعتی شاهرود گرامی می داریم .  

     هفته دفاع مقدس ، یادآور پرشکوه ترین صحنه های شهادت، ایثار و فداکاری رزمندگان و ایثارگران عزیز است و دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست. این هفته را که فصلی است در بی زوال ترین تقویم های ابدی با تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا ارج می نهیم .

سال 90 از سوی رهبر فرزانه انقلاب سال جهاد اقتصادی نام گرفته است . برای دست یابی به قله های تعالی و پیشرفت و گام نهادن در مسیر جهاد اقتصادی که فرمایش معظم له است هیچ راهی مناسب تر از توجه عمیق به تعلیم و تربیت و آموزش و پژوهش نمی باشد. از این رو با توکل به ذات اقدس الهی در این سال نیز همچون گذشته با تمام توان خود و همکاران دانشگاهی و با بهره گیری از کلیه امکانات و تجهیزات، نهایت سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا ضمن عمل به منویات رهبری معظم و سیاست گذاری های دولت خدمتگزار و مسئولین محترم وزارت متبوع، ضمن ایجاد بستری مناسب در راستای تعالی و توسعه علم و آگاهی و فرهنگ و معنویت، محیطی سرشار از آرامش و نشاط را برای شما عزیزان دانشجو آماده نماییم تا شاهد رشد و تعالی شما آینده سازان عزیز ایران اسلامی و به بار نشستن شجره طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام ابعاد به ویژه در حوزه علوم، تحقیقات و فناوری باشیم . ان شاء الله

     از خداوند متعال سال تحصیلی جدید را سالی همراه با موفقیت، بهروزی و سلامتی همراه با پیشرفت های علمی و معنوی برای شما دانشگاهیان و فرهیختگان محترم مسألت می نمایم .(شهریور90)

 

 

با تشکر

علی مراد زاده

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود

12345