اخبار و رویدادها: اطلاعیه مزایده فروش زمین دانشگاه صنعتی شاهرود

اطلاعیه مزایده فروش زمین دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۰- ۱۵:۳۳:۴۵



اطلاعیه فروش زمین دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد براساس مجوز اخذ شده از هیأت امناء دانشگاه یک قطعه زمین متعلق به خود به شماره پلاک ثبتی 3288 فرعی جدا شده از 2028 فرعی از یک اصلی با کاربری مز

اطلاعیه فروش زمین

 

دانشگاه صنعتی شاهرود در نظر دارد براساس مجوز اخذ شده از هیأت امناء دانشگاه یک قطعه زمین متعلق به خود به شماره پلاک ثبتی 3288 فرعی جدا شده از 2028 فرعی از یک اصلی با کاربری مزروعی به مساحت 10820متر مربع برابر با حدود و ثغور مشخص شده در سند مالکیت واقع در جاده شاهرود- بسطام را از طریق مزایده به فروش برساند علاقه مندان به خرید می توانند از تاریخ نشر آگهی به مدت 10 روز با مراجعه به سایت دانشگاه و یا دبیرخانه مرکزی از شرایط مزایده اطلاع حاصل و اسناد مربوطه را دریافت و پس از تکمیل و رعایت مفاد مندرج در آن به دبیرخانه مرکزی تحویل و رسید دریافت نمائید.

 

دانشگاه صنعتی شاهرود

 

(( شرایط مزایده فروش زمین ))

 

1- موضوع مزایده: عبارت است از فروش یک قطعه زمین به شماره پلاک ثبتی 3288 فرعی جدا شده از 2028 فرعی از یک اصلی با کاربری مزروعی به مساحت 10820متر مربع برابر با حدود و ثغور مشخص شده در سند مالکیت.

2- محل و نوع ملک: کیلومتر 3 جاده شاهرود- بسطام- جنب زمین های کشاورزی مرکز تحقیقات کشاورزی.

3- مزایده گذار: دانشگاه صنعتی شاهرود به آدرس شاهرود- میدان هفتم تیر

4- قیمت پایه: برابر اعلام نظر کارشناس رسمی دادگستری قیمت پایه تعیین شده به ازای هر متر مربع 500.000 ریال (پانصد هزار ریال) می باشد. (قیمت کل پایه 5.410.000.000 ریال)

5- مبلغ تضمین شرکت در مزایده معادل 5% قیمت پایه تعیین گردیده که متقاضی میتواند بصورت ضمانت نامه بانکی و یا واریز وجه نقد به حساب 70497 بانک تجارت شعبه دانشگاه صنعتی شاهرود اقدام نماید( ضمانت نامه و یا فیش واریزی در پاکت جداگانه لاک و مهر شده ارسال شود)

6- فرم پیشنهاد قیمت باید بطور کامل، صریح، شفاف و بدون قلم خوردگی تکمیل و امضاء شده در پاکت جداگانه و لاک و مهر شده تسلیم شود.

7- تمام اسناد مزایده از جمله فرم شرایط باید به مهر و امضاء مجاز برای اشخاص حقوقی  و امضاء برای اشخاص حقیقی برسد.

8- مدت قبول پیشنهادات ده روزپس از انتشار آخرین آگهی در جراید می باشد.

9- دانشگاه و کمیسیون مزایده با در نظر گرفتن قیمت های پیشنهادی و رعایت صرفه و صلاح دولت در تعیین برنده اختیار تام داشته و حتی در رد یا قبول کلیه پیشنهادات قبل و یا بعد از بازگشایی پیشنهادات مختار خواهد بود.

10- اخذ استعلامات قانونی برای نقل و انتقال سند پس از قطعیت واریز وجه زمین بعهده برنده مزایده خواهد بود.

11- هرگونه بدهی بابت عوارض و مالیات و ... به دستگاههای مربوطه تا زمان فروش زمین بعهده دانشگاه خواهد بود.

12- پیشنهادات ارائه شده باید کاملاً واضح باشد و پیشنهادات مشروط و مبهم و یا عدم ارائه مدارک و مستندات و یا نداشتن تضمین مردود و مسترد خواهد شد.

13- برنده مزایده مکلف است ظرف مدت یک هفته پس از ابلاغ نتیجه مزایده جهت انجام معامله و واریز وجه حاضر شود در غیر اینصورت ضمانت نامه و یا سپرده واریزی به نفع دولت ضبط و مراتب به نفرات بعدی اعلام خواهد شد.

14- اشخاص حقیقی و حقوقی می تواند با مراجعه حضوری به دبیرخانه دانشگاه در ساعات اداری از 7:30 الی 14 روزهای شنبه الی چهارشنبه و یا با مراجعه به سایت دانشگاه به آدرس www.shahroodut.ac.ir اسناد مزایده را دریافت نمایند.

15- کلیه پیشنهاد دهندگان تا مهلت تعیین شده می توانند پیشنهادات خود را به دبیرخانه دانشگاه تحویل و رسید دریافت دارند.

16- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی نمایند.

17- کلیه پیشنهادات واصل شده ظرف مدت یک هفته پس از آخرین مهلت و بدون حضور پیشنهاد دهندگان در کمیسیون مزایده باز و برنده تعیین خواهد شد.

 

 

 

      فرم تقاضای شرکت در مزایده

اینجانب ............................................فرزند .............................به شماره شناسنامه .......................... صادره از ........................شغل ............................................. به نشانی ........................................................................................................ به شماره تلفن ثابت .............................. و شماره تلفن همراه......................................... شرکت/اداره ...................................... به شماره ثبت .........................به نمایندگی ................................. به نشانی................................................................................

با اطلاع کامل از شرایط مزایده وقبول مفاد مندرج در برگ شرایط مزایده که به تأیید اینجانب رسیده است به منظور خرید ملک به پلاک ثبتی .................................................. و فرعی از ................................ از ..................................اصلی ................................به مساحت ........................................... مترمربع موضوع آگهی مزایده شماره ..................................... مورخ ............................منتشره در روزنامه ................................................ می باشم و پیشنهاد خود را براساس موارد اعلام شده به ازای هرمترمربع ......................................... ریال و به مبلغ کل ................................................ ریال (بحروف .................................................................................................) اعلام می دارم.

در خاتمه چنانچه مزایده گزار پیشنهاد اینجانب را مورد قبول قرار داد تعهد می نمایم که:

1- ظرف مدت حداکثر یک هفته اقدامات لازم (واریز وجه با استعلام و ....) را انجام دهم.

2- تأیید می نمایم که کلیه ضمائم اسناد و مدارک مزایده جزء لاینفک این پیشنهاد محسوب و با علم و اطلاع کافی ارائه شده است.

3- شرکت در مزایده و ارائه پیشنهاد ایجاد حق برای شرکت کننده و ایجاد تکلیف و یا سلب اختیار برای دانشگاه نمی نمایند.

 

نام و نام خانوادگی و امضاء

12345