اخبار و رویدادها: استقبال اساتید از ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

استقبال اساتید از ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۰- ۱۰:۱۸:۳۶

استقبال اساتید از ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

استقبال اساتید از ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزاری فوق برنامه های ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های شاهرود با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود،

استقبال اساتید از ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری فوق برنامه های ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه های شاهرود با استقبال خوب شرکت کنندگان مواجه شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود، در جریان برگزاری این طرح دو کارگاه مهدویت و بهائیت و همچنین شیوه های تعامل با دانشجو نظر مخاطبان را به خود جلب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر نصوری از اساتید دانشگاه شهید بهشتی با ارائه کارگاه مهدویت و بهائیت، ظهور و بروز فرقه ضاله بهائیت را به نوعی تقابل با اندیشه و آرمان مهدویت دانست . وی ضمن ارائه تاریخچه و عقاید پیروان این فرقه، انتشار آن را ناشی از عدم مطالعه صحیح و دقیق مسلمانان از دین مبین اسلام عنوان کرد و گفت: همه ادیان به نوعی به آخرالزمان اعتقاد دارند ولی اعتقاد به ظهور منجی بشریت در مذهب شیعه امری راسخ و بدون شبهه است.

در کارگاه شیوه های تعامل با دانشجو که توسط دکتر قاسمی کبریا از اساتید حوزه علمیه قم برگزار شد وی با اشاره به پرهیز اساتید از تدریس محض، آنان را به ترویج تفکر و کاربرد علم در عمل توسط دانشجویان فرا خواند. کبریا خلأ فرهنگی را از خطرات جدی دانشجویان دانست و از اساتید عنوان کردن مباحث اخلاقی و دینی و بیان نقطه نظرات آزاد دانشجویان پیرامون مباحث مطرح شده را خواستار شد.

12345