اخبار و رویدادها: کسب مقام پنجم ورزشهای همگانی دانشگاههای کشور توسط دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب مقام پنجم ورزشهای همگانی دانشگاههای کشور توسط دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۰- ۰۹:۰۴:۰۲

کسب مقام پنجم ورزشهای همگانی دانشگاههای کشور توسط دانشگاه صنعتی شاهرود

کسب مقام پنجم ورزشهای همگانی دانشگاههای کشور توسط دانشگاه صنعتی شاهرود در جریان برگزاری مسابقات ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام پنجم دست یافت

کسب مقام پنجم ورزش های همگانی دانشگاه های کشور توسط دانشگاه صنعتی شاهرود

 

در جریان برگزاری مسابقات ورزش های همگانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام پنجم دست یافت.

در این مسابقات که به مدت سه روز از 28 لغایت 31 تیرماه  با حضور 41 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در دانشگاه ایلام برگزار شد، تیم 6 نفره دانشگاه صنعتی شاهرود در چهار رشته این مسابقات پنجم شد. دانشجویان این دانشگاه در رشته طناب با کسب 483.4 امتیاز، تیراندازی با کمان 78.3 ، دارت 373.1 و دوگانه 478.7 امتیاز و در مجموع با کسب 1413.5 امتیاز پس از دانشگاه های تهران، ایلام ، فردوسی مشهد و رازی کرمانشاه به عنوان پنجمی قناعت کردند. ضمن آنکه در قسمت خلاقیت ها و هنرهای فردی علی اصغر عرب از دانشگاه صنعتی شاهرود بر سکوی سومی ایستاد.

شایان ذکر است تیم 6 نفره دانشگاه صنعتی شاهرود متشکل از علی اصغر عرب، بهرنگ ابراهیمی، مرتضی پور محمدی، محمد الهی، پژمان احمدی و قاسم رحیمی به سرپرستی و مربیگری احمد خراطها به این مسابقات اعزام شده بودند.

12345