اخبار و رویدادها: اردوهای جهادی عرصه حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

اردوهای جهادی عرصه حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰- ۱۲:۰۰:۴۸

اردوهای جهادی عرصه حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

اردوهای جهادی عرصه حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود همگام با دیگر دانشجویان شهرستان شاهرود با حضور دراردوهای جهانی به یاری اهالی روستاها و بخش های کمتر توسعه

اردوهای جهادی عرصه حضور دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود

 

دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود همگام با دیگر دانشجویان شهرستان شاهرود با حضور دراردوهای جهانی به یاری اهالی روستاها و بخش های کمتر توسعه یافته این شهرستان رفتند.

این اردو که با نام شهید رجب بیگی برگزار شده و شامل پنج بخش عمرانی، کشاورزی، دامپزشکی، پزشکی و فرهنگی می باشد از 15 تیرآغاز و 15 مردادماه  در مناطق طرود، فرومد و حسین آباد کالپوش به پایان می رسد. 40دانشجوی دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور در بخش های عمرانی و کشاورزی این دوره به ساخت، تعمیر و بازسازی اماکن عمومی و ابنیه و همچنین ترویج کشاورزی مدرن، آفت کشی و دامداری این مناطق پرداختند.

در اردوی جهادی سال 90 دانشجویان بسیجی در طرح آمایش مناطق محروم شرکت کردند و توسعه و پیشگیری از آسیب های مورد تهدید اهالی این مناطق را بررسی نمودند.

دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر ناصر گودرزی مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود دوم مردادماه ضمن بازدید از فعالیت های دانشجویان جهاد گر بسیجی، از نزدیک روند اقدامات انجام شده در این اردو را در منطقه فرومد بررسی و رهنمودهای لازم را ارائه کردند.

12345