اخبار و رویدادها: دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود مجوز انتشار گرفتند

دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود مجوز انتشار گرفتند
سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰- ۰۹:۳۰:۳۴

 دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود مجوز انتشار گرفتند

دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود مجوز انتشار گرفتند

 دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود مجوز انتشار گرفتند

دو نشریه علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود با موضوعات علوم پایه و علوم انسانی مجوز انتشار گرفتند.

دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر گفت: ژورنال های  Journal of Algebraic System  و مدیریت سازمان صنعتی از سوی کمیسیون تعیین اعتبار نشریات علمی کشور در وزارت علوم،تحقیقات و فناوری، موفق به دریافت اعتبار علمی – پژوهشی گردیدند. وی افزود: ژورنال Journal of Algebraic System یک نشریه بین المللی  به زبان انگلیسی می باشد که در زمینه ساختارهای جبری علم ریاضی فعالیت دارد. این نشریه با سردبیری دکتر ابراهیم هاشمی عضو هیأت علمی دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شاهرود و اعضاء هیأت تحریریه از هفت دانشگاه توسط انتشارات این دانشگاه منتشر می شود.

پویان در مورد نشریه دیگر دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: ژورنال مدیریت سازمان صنعتی یک نشریه در سطح ملی است که با خط مشی توسعه تحقیقات کاربردی در زمینه های مدیریت و اقتصاد، گسترش مطالعات این دو رشته، بومی سازی ، آسیب شناسی پدیده ها، افزایش کارآفرینی و توسعه پایدار و توسعه همکاری های علمی پژوهشی در حوزه های مدیریت و اقتصاد در چارچوب سازمان ها و نهادهای ملی و بین المللی این علوم توسط دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت منتشر می شود. وی در ادامه گفت: این نشریه با سردبیری دکتر بزرگمهر اشرفی و اعضاء هیأت تحریریه از شش دانشگاه آغاز به کار می کند.

شایان ذکر است دو نشریه دیگر دانشگاه صنعتی شاهرود در زمینه مهندسی معدن و محیط زیست و مهندسی مکانیک در یک سال اخیر اعتبار علمی – پژوهشی کسب نموده اند.

12345