اخبار و رویدادها: برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت
سه شنبه ۷ تیر ۱۳۹۰- ۱۳:۳۳:۴۳



برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود جشن فارغ التحصیلی بیش از 130 دانشجوی کارشناسی حسابداری و مدیریت صنعتی با حضور مسئولین و اساتید دانشکده مهد

برگزاری جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت دانشگاه صنعتی شاهرود

جشن فارغ التحصیلی بیش از 130 دانشجوی کارشناسی حسابداری و مدیریت صنعتی با حضور مسئولین و اساتید دانشکده مهدسی صنایع و مدیریت در سالن آمفی تئاتر این دانشکده برگزار گردید.
در این مراسم دکتر بزرگمهر اشرفی رئیس این دانشکده ضمن تبریک به دانشجویان با بیان آیات و روایاتی از قرآن کریم و ائمه معصومین بر اهمیت و مقام جوینده علم و دانش تأکید نمود .
وی با اشاره به این که مفهوم دانش آموختگی یک مفهوم نسبی است چرا که انسان هیچ گاه به طور کامل از علم و یادگیری فارغ التحصیل نمی شود و فرد باید همیشه و در سراسر عمر خویش در حال تعلیم و تعلم باشد تصریح کرد :دوره ای کوتاه از علم آموزی به پایان رسیده است و به یاری خداوند دوره ای دیگر در مراحل بالاتر آغاز خواهد شد . اشرفی اظهار امیدواری کرد که فارغ التحصیلان دانشکده در مقاطع تحصیلات تکمیلی نیز حضور شایسته ای داشته و با تلاشی مضاعف قله های رفیع علم و دانش را فتح نمایند .
دیگر اعضای هیأت علمی شرکت کننده در مراسم نیز ضمن تبریک به دانشجویان سخنانی درباره فراغت از تحصیل بیان کردند و در پایان مراسم با اهداء لوح یادبود و سپاس از دانش آموختگان قدردانی گردید. .
12345