اخبار و رویدادها: انتصابات جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود

انتصابات جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۰- ۱۶:۴۳:۵۶



طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، رئیس و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک، سرپرست انجمن های علمی و مدیر گروه های اکتشاف و ژئوفیزیک، ریاضی کاربرد

انتصابات جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

 

طی احکام جداگانه ای از سوی دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، رئیس و معاون آموزشی و پژوهشی دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک، سرپرست انجمن های علمی و مدیر گروه های اکتشاف و ژئوفیزیک، ریاضی کاربردی، سیالات و تبدیل انرژی، کنترل و قدرت منصوب شدند.

     دکتر محمد عطائی طی حکمی به سمت ریاست دانشکده معدن، نفت و ژئوفیزیک منصوب گردید و از زحمات و تلاش های دکتر فرامرز دولتی در مدت تصدی این مسئولیت تقدیر شد.

   در احکام جداگانه ای نیز دکتر علی نجاتی کلاته عضو هیأت علمی دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک به عنوان سرپرست انجمن های علمی منصوب گردید و طی جلسه ای از زحمات دکتر محمود رحیمی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

    در احکام دیگری دکتر علیرضا عرب امیری به عنوان مدیر گروه اکتشاف و ژئوفیزیک دانشکده مهندسی معدن، نفت و ژئوفیزیک منصوب گردید و ضمن تقدیر از زحمات دکتر رضا قوامی در زمان تصدی این مسئولیت، وی به عنوان معاون آموزشی و پژوهشی این دانشکده منصوب شد. دکتر محمد آرشی نیز به سمت مدیر گروه ریاضی کاربردی دانشکده ریاضی منصوب و از تلاش های دکتر جعفر فتحعلی قدردانی شد.

مدیر گروه کنترل دانشکده برق و رباتیک نیز دکتر علی اکبرزاده کلات معرفی گردید و از تلاش های دکتر محمد حداد ظریف در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد. همچنین دکتر امین حاجی زاده به سمت مدیر گروه قدرت منصوب و از دکتر علی دستفان تقدیر گردید.

  

12345