اخبار و رویدادها: طی مراسمی از بانوان شاغل در دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد

طی مراسمی از بانوان شاغل در دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰- ۱۵:۱۷:۰۳



برگزاری مراسم بزرگداشت مقام زن دردانشگاه صنعتی شاهرود

طی مراسمی از بانوان شاغل در دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد

 

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، امام خمینی (ره) و هفته بزرگداشت مقام زن مراسم تقدیر از بانوان شاغل دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اعضاء هیأت رئیسه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و بانوان شاغل در دانشگاه صنعتی شاهرود برپا شد، رئیس دانشگاه با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن، حضور بانوان در عرصه های مختلف را فرصتی برای بروز و ظهور توانمندی های آنان دانست و گفت: بانوان همکار هم در محیط دانشگاه و هم در منزل گام مهمی در جهت ایجاد امنیت و آرامش بر می دارند و فعالیت آنان در دانشگاه باعث پویائی این محیط است. دکتر مرادزاده با اشاره به پیشرفت های دانشگاه افزود: با نقش آفرینی بانوان در بخش های مختلف، هم اکنون شاهد اعتلاء دانشگاه هستیم.

حجت الاسلام محمد مهدی صالحی مسئول دفتر نهاد دانشگاه نیز در سخنانی به جنبه های گوناگون شخصیت والای حضرت فاطمه(س) پرداخت و گفت: بنا به فرموده خداوند متعال حضرت زهرا (س) بزرگترین هدیه درگاه پروردگار به پیامبر (ٌص)، انسان و هستی است و تأثیر شگرف حضور این شخصیت والامقام در صدر اسلام و تاریخ اسلام غیر قابل انکار است. وی جایگاه زن در نظام جمهوری اسلامی ایران را توأم با ایمان و عفاف دانست و از بانوان دانشگاه خلوص نیت و اهتمام به انجام بهینه امور را خواستار شد.

در ادامه این مراسم به سؤالات و نقطه نظرات حاضران پاسخ داده شد و در پایان از هشتاد نفر از بانوان دانشگاه صنعتی شاهرود با تقدیم هدایایی تقدیر شد.


12345