اخبار و رویدادها: دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد
شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۲:۴۹:۲۱

دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور مسئولین این دانشگاه و دانشجویان، 27 اردیبهشت ماه برگزار شد.

دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد

دومین جلسه شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور مسئولین این دانشگاه و دانشجویان، برگزار شد.

   در این نشست دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی تلاش مسئولین دانشگاه را در راستای رفاه هر چه بیشتر دانشجویان عنوان کرد و گفت: طی نشست هایی با رئیس صندوق رفاه دانشجویایی وزارت علوم  مشکلات تغذیه ای و اسکان بیان شد و با پیگیری های متعدد، اعتبارات مناسبی برای تجهیز خوابگاه ها اخذ گردید.

   وی پیرامون افزایش وام های دانشجویی در نیمسال دوم تحصیلی 90-89 افزود: واریز وام دانشجویی نسبت به مدت مشابه سال قبل در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب 120 و 80 درصد رشد داشته است و درصدد هستیم تمام مبلغ شهریه دانشجویان کارشناسی ارشد نوبت دوم از طریق وام پرداخت شود.

    مرادزاده از بهره برداری 2 خوابگاه برای دانشجویان پسر و اسکان 2 برابری دانشجویان بهره مند از خوابگاه در مهرماه سال جاری خبر داد و درخصوص خوابگاه سازی تصریح کرد: متوسط خوابگاه سازی وزارت علوم 4 تا 5 سال است این درحالی است که متوسط ساخت خوابگاه در دانشگاه صنعتی شاهرود 2 سال است.

در این نشست حجت الاسلام صالحی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر حسین نیکوفرد معاون دانشجویی و دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی و اجتماعی به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

   در دومین شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود پیرامون قیمت و کیفیت غذای دانشجویی بحث و تبادل نظر گردید و مقرر گردید پیرو اقدامات انجام شده از سوی معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود و در جهت رفاه دانشجویان غیر خوابگاهی که مشمول اختصاص یارانه تغذیه نمی باشند و از شام 10000 ریالی استفاده می نمایند مبلفی به عنوان وام تغذیه در اختیار دانشجویان متقاضی قرار گیرد. وام تخصیص یافته به این دانشجویان پس از پایان دوره تحصیلی قابل بازپرداخت می باشد. در همین راستا به دانشجویان کم بضاعت نیز مبالغی به عنوان کمک بلاعوض تعلق می گیرد.

شایان ذکر است شورای تعامل دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف ارتقاء سطح علمی، پژوهشی، آموزشی و رفاهی دانشجویان به صورت مستمر و با حضور نمایندگان دانشجویی برگزار می گردد.



 

12345