اخبار و رویدادها: ویژه برنامه های فرهنگی هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

ویژه برنامه های فرهنگی هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۲:۳۸:۱۴



به مناسبت هفته خوابگاه های دانشجویی، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود از 23 لغایت 30 اردیبهشت ماه جاری در خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر برنامه های متنوع فرهنگی را برگزار می کند.

ویژه برنامه های فرهنگی هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت هفته خوابگاه های دانشجویی، معاونت فرهنگی اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود از 23 لغایت 30 اردیبهشت ماه جاری در خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر برنامه های متنوع  فرهنگی را برگزار می کند.

   به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود کانون هنرهای تجسمی، نمایشگاه هنرهای تجسمی و صنایع دستی را از جمعه 23 اردیبهشت ماه به مدت 7 شب در خانه فرهنگ خوابگاه دختران برپا کرده است، در این نمایشگاه آثار هنری دانشجویان در رشته های کاشی، معرق، معرق چوب، خوشنویسی، نقاشی و ویترای در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.

   کارگاه آموزشی نقاشی و خوشنویسی همراه با مسابقه پیرامون موضوع زندگی دانشجویی هرشب از ساعت 21 الی22 برای علاقه مندان به هنر در خانه فرهنگ خوابگاه دختران برگزار می شود . در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ هر شب نیز یک فیلم سینمایی از سوی کانون فیلم و عکس پخش می گردد.

   مانور زلزله و ایمنی وکارگاه آموزشی با موضوع سوانح، توسط کانون هلال احمر 27و 28 اردیبهشت، در خوابگاه دانشجویان دختر برگزار می شود.

    از جمله برنامه های فرهنگی که در خوابگاه دانشجویان پسر برگزار می شود می توان به پخش فیلم های سینمایی و برپایی جشنواره عکس با موضوع زندگی خوابگاهی توسط کانون فیلم و عکس،  مسابقات خاطره نویسی و کارگاه آموزشی امداد و نجات اشاره کرد.

 

 

12345