اخبار و رویدادها: اعلام برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شاهرود

اعلام برنامه های هفته خوابگاه ها در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۱:۲۲:۲۷



به مناسبت هفته خوابگاه ها که از 23 اردیبهشت ماه آغاز می شود، معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود برنامه های متنوعی را با همکاری بخش های دیگر این دانشگاه برگزار می کند.

اعلام برنامه های هفته خوابگاه ها

در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

به مناسبت هفته خوابگاه ها که از 23 اردیبهشت ماه آغاز می شود، معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف تقویت روحیه دانشجویان و اعتلاء فرهنگ زندگی خوابگاهی و فراهم کردن محیطی شاد و صمیمی، برنامه های متنوعی را با همکاری بخش های دیگر این دانشگاه برگزار می کند.

    از جمله برنامه های این هفته که در خوابگاه دانشجویان دختر برگزار می شود می توان به نظافت عمومی اتاق ها و محوطه خوابگاه ها با مشارکت دانشجویان، ارائه سخنرانی روانشناسی با موضوع زبان بد، برگزاری مانور زلزله با همکاری کانون هلال احمر و کارگاه آموزشی کمک های اولیه، جشنواره آشپزی، مسابقات فرهنگی و هنری، رقابت های مختلف ورزشی و پخش فیلم های سینمایی به همراه نقد روانشناسی در طول این هفته اشاره کرد.

    همزمان با برگزاری این برنامه ها، در خوابگاه دانشجویان پسر نیز جشنواره عکس، کارگاه های مشاوره با موضوعات ازدواج و زندگی دینی، مسابقه تفسیر سوره یوسف، بازدید مسئولین، کاشت نهال، پخش فیلم و مسابقات ورزشی برگزار می شود. 

    این برنامه ها با همایش ورزشی کوهپیمایی در ارتفاعات یزدکی و منطقه جنگل ابر، جمعه 30 اردیبهشت ماه پایان می یابد.    

 

 

12345