اخبار و رویدادها: استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از همایش بزرگ ذهن برتر

استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از همایش بزرگ ذهن برتر
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۳:۵۴:۰۶

استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از همایش بزرگ ذهن برتر

استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از همایش بزرگ ذهن برتر همایش بزرگ ذهن برتر با حضور دکتر محمد سیدا مرد حافظه ایران، سه شنبه 13 اردیبهشت ماه جاری در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود

استقبال گسترده دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود از همایش بزرگ ذهن برتر

 

همایش بزرگ ذهن برتر با حضور دکتر محمد سیدا مرد حافظه ایران، سه شنبه 13 اردیبهشت ماه در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور چشمگیر بیش از 1000 دانشجو و جمعی از مسئولین دانشگاه مواجه شد.

    در این همایش که بیش از دو ساعت به طول انجامید، دکتر سیدا ضمن اجرای عملی نحوه یادگیری و به خاطر سپاری حافظه در مدتی بسیار کوتاه و تشریح فرآیند ثبت اطلاعات در ذهن و مغز انسان در دو بخش حافظه کوتاه و بلند مدت، به بررسی تکنیک های مربوط به افزایش حافظه و یادگیری پرداخت و روش های تقویت حافظه، افزایش تمرکز و عوامل مؤثر بر آن، چگونگی ایجاد علاقه برای مطالعه، شرایط مطالعه، دلایل کندخوانی و راه های مقابله با آن و چگونگی لذت بردن از مطالعه را برای دانشجویان بیان کرد.

    در این نشست دکتر سیدا با اشاره به این که خداوند ذهن و مغز انسان را به عنوان اشرف مخلوقات عالم بسیار عظیم و نیرومند خلق کرده و اکثر انسان ها از این قدرت بی نظیر استفاده بهینه و مناسبی نمی کنند، راهی که خود برای رسیدن به ذهن برتر طی کرده است را به صورت ساده و عملی در کوتاه ترین زمان ممکن به دانشجویان نشان داد و حاضران را مبهوت بخشی از نیروهای مغز و ذهن انسان کرد.

    مؤسسه فرهنگی رفاهی دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاری مؤسسه ذهن برتر این همایش را به منظور آشنایی دانشجویان با روش های ارتقاء حافظه، تمرکز فکر ، افزایش دقت و یادگیری برگزار نمود.

   شایان ذکر است همایش دیگری با این عنوان پنجشنبه 15 اردیبهشت ماه با حضور دکتر سیدا از سوی مؤسسه ذهن برتر در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود جهت عموم مردم برگزار می شود.

12345