اخبار و رویدادها: اطـلاعیه 1؛ متقاضیان میهمانی، انتقال، تغییر رشته و تمدید میهمانی

اطـلاعیه 1؛ متقاضیان میهمانی، انتقال، تغییر رشته و تمدید میهمانی
چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۰:۲۶:۱۶



اطـلاعیه شماره یک متقاضیان میهمانی ،انتقال، تغییر رشته ، تمدید میهمانی جهت نیمسال اول 91-90

اطـلاعیه شماره یک

متقاضیان میهمانی، انتقال، تغییر رشته، تمدید میهمانی جهت نیمسال اول 91-90


در راستای اجرایی نمودن آیین نامه نقل و انتقالات (میهمان، انتقال، تغییر رشته) ارسالی از وزارت متبوع : دانشجویان عزیز می بایست ضمن مطالعه دقیق آیین نامه ابتدا درخواست خود را در سایت دانشجویان داخل وزارت  به آدرس http://msrt.ir/sites/ddstu/default.aspx ثبت نموده و پس از دریافت کد رهگیری، در مرحله دوم از بیستم اردیبهشت ماه لغایت بیستم خرداد ماه 90 مانند سنوات گذشته درخواست  خود را در سیستم گلستان ثبت ودر مرحله سوم از شانزدهم خرداد ماه به بعد با مراجعه به دانشکده پاسخ آنرا دریافت نمایند.

تذکرات :

1-    تنها درخواستهایی مورد بررسی و اعلام نظر خواهد گردید که قبلاً در سایت وزارت علوم ثبت نام و کد رهگیری دریافت نموده اند.

2-    با توجه به اینکه بر اساس ماده 9 آیین نامه نقل و انتقالات با تعداد مشخصی از درخواستها موافقت خواهد شد ، لذا لازم است عزیزان دانشجو مدارک لازم را نزد خود آماده نگه داشته تا در صورت نیاز از آنان درخواست گردد.

3-    با توجه به اینکه کلیه درخواستها جمع آوری و بصورت یکجا تصمیم گیری می شود. لذا عزیزان دانشجو می بایست از شانزدهم خرداد به بعد جهت دریافت فرم نهایی به دانشکده مراجعه نموده و از مراجعه موردی خارج از زمان اعلام شده جداً خودداری نمایند.

4-    با توجه به اینکه درخواست دانشجو یکبار مورد بررسی قرار خواهد گرفت،دانشجویان می بایست ضمن مطالعه دقیق آیین نامه بر اساس آیین نامه مذکور درخواست خود را ارائه تا با مشکل مواجه نگردند.

5-    با توجه به اینکه درآیین نامه جدید دانشجو یکباره نمی تواند به دانشگاه دیگرمنتقل شود لذا عملاً انتقال توام با تغییر رشته بر اساس سیاستهای دانشگاه مقصد تعیین­ می­شودبنابراین قبل از ثبت هرگونه درخواست موافقت کتبی دانشگاه مقصد الزامی میباشد در صورتیکه دانشجو متقاضی تغییر رشته داخلی می باشد با توجه به راهنمای موجود در صفحه  اول گلستان از طریق سیستم اقدام نمایند.

6-    در صورتیکه دانشجویان متقاضی در سایت وزارت علوم بیش از یک دانشگاه را انتخاب نموده اند با توجه به اینکه در زمان ثبت درخواست در سیستم آموزشی گلستان فقط یک دانشگاه را می توانند انتخاب نمایند، می بایست فقط اولین اولویت خود را انتخاب نموده در صورتیکه در سایت وزارت علوم با آن مخالفت گردیده بود اداره کل آموزش چگونگی تغییر نام دانشگاه مقصد را به اطلاع دانشجو خواهد رساند.

7-    دانشجویانی که قبلاً میهمان بوده ، تقاضای تمدید میهمانی دارند و یا در صورت داشتن سایر شرایط ذکر شده  در آیین نامه ، تقاضای انتقالی دارند هم می بایست مراحل ذکر شده در اطلاعیه را انجام دهند.

اداره کل آموزش

12345