اخبار و رویدادها: برگزاری محفل انس باقرآن دردانشگاه صنعتی شاهرودباحضورقاریان بین المللی

برگزاری محفل انس باقرآن دردانشگاه صنعتی شاهرودباحضورقاریان بین المللی
یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰- ۱۲:۳۲:۲۸

برگزاری محفل انس باقرآن دردانشگاه صنعتی شاهرودباحضورقاریان بین المللی

محفل انس با قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور قاریان بین المللی برگزار شد محفل نورانی انس با قرآن کریم 10 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. در این مراسم که با حضور

محفل انس با قرآن در دانشگاه صنعتی شاهرود

با حضور قاریان بین المللی برگزار شد

 

 

به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود محفل نورانی انس با قرآن کریم 10 اردیبهشت ماه در این دانشگاه برگزار شد.

 در این مراسم که با حضور قاریان بین المللی سعید طوسی و احمد ابوالقاسمی و حافظ نوجوان قرآن، محمد مهدی حق گویان در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد آیاتی از سوره های مبارکه کهف و نباء و همچنین  اذان مغرب توسط حاج سعید طوسی اجرا شد.

در ابتدای این محفل معنوی حاج احمد ابوالقاسمی در سخنانی پیرامون تأثیر قرآن بر اذهان و قلب انسان، آیاتی از سوره بقره و سوره انسان را قرائت نمود. سپس محمدمهدی حق گویان قاری و حافظ  قرآن پرسش های قرآنی حضار و مجری برنامه را پاسخ داد.

 در این مراسم  استاد حسین اقبالی نسب با موضوع رویکرد درمان جویانه قرآن سخنرانی نمود. وی اولین گام در زندگی قرآنی را بیداری دانست و تأکید کرد: چنانچه با تمسک به قرآن از این خواب سنگین برخیزیم تمام کابوس هایی که روانشناسان در قالب بیماری های روانی می شمارند، درمان خواهد شد.

استاد اقبالی نسب با طرح این پرسش که تلقی شما از قرآن چیست ؟ بر این نکته تأکید کرد که رویکرد انسان  به قرآن تابعی از نحوه تلقی وی از این کتاب آسمانی است. اقبالی نسب با اشاره به رویکردهای گوناگون به قرآن بر رویکرد درمان جویانه آن به عنوان راهی برای درمان بیم وترس تأکید نمود.

12345