اخبار و رویدادها: بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه در محکومیت کشتار مسلمانان در بلاد اسلامی

بیانیه معاونت فرهنگی دانشگاه در محکومیت کشتار مسلمانان در بلاد اسلامی
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰- ۱۴:۳۰:۰۰



بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت کشتار مسلمانان در بلاد اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

 

«وَلَمَّا رَأَى الْمُؤْمِنُونَ الأَحْزَابَ قَالُوا هَذَا مَا وَعَدَنَا اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَصَدَقَ اللَّهُ وَرَسُولُهُ وَمَا زَادَهُمْ إِلاَّ إِیمَانًا وَتَسْلِیمًا» (سوره الاحزاب: ۲۲)

 

شکى نیست که بر اساس حقایقى که خداى متعال تقدیر کرده است، خاورمیانه‌ جدید شکل خواهد گرفت و این خاورمیانه، خاورمیانه‌ اسلام خواهد بود

" مقام معظم رهبری"

 

امروز جهان اسلام به جهت کشتار بی رحمانه مردم مسلمان در بلاد اسلامی به سوگ نشسته و احساسات تمامی مسلمانان جریحه‌دار شده است. خیانت بی‌سابقه و مستقیم برخی از حاکمان مستبد و استکبار جهانی و بی‌کفایتی برخی از حکام عربی باعث شده تا انسان‌هایی که در راه آزادی و عدالت قیام نموده و اعتراض‌های مسالمت ‌آمیز داشته‌اند به خاک و خون کشیده شوند.

آنچه امروز بیش از منفور واقع شدن دیکتاتورها و دست نشانده های آمریکایی و انگلیسی جلب توجه می کند، فریاد هیهات من الذله مسلمانان و آزادگان ملل تحت ستم، روحیه استکبار ستیزی مظلومان و در پی آن حقارت آمریکا و صهیونیزم بین الملل است. جوش و خروش امروز ملل مسلمان و اعراب منطقه خاورمیانه و ابراز بیزاری و انزجار ایشان از نظام سلطه، انعکاس زنگ بیداری است که توسط بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) نواخته شد.

سرنگونی حکومت های مستبد در کشورهای مصر و تونس و اقدامات اخیر مردم کشور های عربی از جمله بحرین، لیبی و یمن بیانگر اوج بیداری اسلامی در منطقه می باشد، همانگونه که مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) خطاب به حجاج بیت الله الحرام نیز فرمودند: گسترش موج بیداری اسلامی در دنیای امروز، حقیقتی است که فردای نیکی را به امت اسلامی نوید می‌دهد.

اینک مسلمانان جهان و علمای اسلامی با حمایت‌های همه‌جانبه خود از این قیام‌های مردمی و مبارزات اسلامی در پشتیبانی جبهه حق و عدالت از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند و سازمان‌های مدعی حقوق بشر، سازمان ملل متحد، سازمان‌های منطقه ای و بین‌المللی همانند سازمان کنفرانس اسلامی و سازمان سران کشورهای عربی با اتخاذ و اعمال شیوه‌های کارآمد، می بایستی جلوی این گونه کشتار نا جوانمردانه و هتک حرمت به قرآن کریم و تخریب مساجد را بگیرند.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود هم صدا با ملت‌های مسلمان جهان به ویژه مردم شجاع و مبارز ایران اسلامی و دانشگاهیان، اقدامات وحشیانه در سرکوب اعتراضات مسالمت‌آمیز مردم مسلمان منطقه علیه استکبار و استبداد و دخالت‌های نظامی و استراتژیک کشورهای بیگانه علیه این قیام‌ها را محکوم می نماید و حمایت و پشتیبانی جامعه دانشگاهی را از امواج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه اعلام می دارد.

 

 

                                                                                                          والسلام علی من اتّبع الهدی

                                                                                         معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

12345