اخبار و رویدادها: برگزاری سری مسابقات مطالعاتی نهج البلاغه در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری سری مسابقات مطالعاتی نهج البلاغه در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۰- ۱۴:۲۷:۴۰



اولین دوره آزمون از سری مسابقات مطالعاتی نهج البلاغه ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود 5 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

برگزاری سری مسابقات مطالعاتی نهج البلاغه

در دانشگاه صنعتی شاهرود

اولین دوره آزمون از سری مسابقات مطالعاتی نهج البلاغه ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود 5 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.

    دکتر ناصر گودرزی مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر افزود : اولین دوره آزمون ساعت 30/11 لغایت 12 از طریق اتوماسیون اداری برگزار می شود و تنها پاسخ سوألاتی که در مدت زمان تعیین شده از طریق اتوماسیون اداری به صفحه مدیرکل امور فرهنگی ارسال گردد، مورد پذیرش است.

    وی با اشاره به این که منبع آزمون کتاب "به پسرم" می باشد ، گفت : این کتاب به شورای فرهنگی دانشکده ها و معاونین دانشگاه ارسال گردیده است ، این مسابقات به صورت تیمی برگزار می شود و در هر دوره ترکیب شرکت کنندگان باید به صورت دو نفر از اعضای هیأت علمی و یک نفر از کارکنان دانشکده باشد.

   به گفته وی معاونین و رؤسای دانشکده ها با معرفی 5 نفر از کارمندان حوزه، به اداره کل امور فرهنگی اعضای تیم را مشخص می نمایند و در هر دوره 3 نفر از 5 نفر در مسابقه شرکت می کنند و دوره های بعد نیز به همین منوال خواهد بود.

   لازم به ذکر است کتاب "به پسرم" شامل وصیت نامه امام علی (ع) به فرزندش امام حسن (ع) می باشد.

 

12345