اخبار و رویدادها: تقدیرامام جمعه شاهروداز حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

تقدیرامام جمعه شاهروداز حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه
دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۰- ۱۵:۴۷:۴۰

تقدیرامام جمعه شاهروداز حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه

تقدیر امام جمعه شهرستان شاهرود از حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به منظور بررسی برنامه های سال جاری و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بهبود برنامه های فرهنگی و اجتماعی، شنبه 27 ف

تقدیر امام جمعه شهرستان شاهرود

 از حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

به منظور بررسی برنامه های سال جاری و ارائه راهکارهای مناسب در راستای بهبود برنامه های فرهنگی و اجتماعی، شنبه 27 فروروردین ماه کارکنان حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با امام جمعه شهرستان شاهرود دیدار کردند.

   در این نشست دکتر رضا شیخ  معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود طی گزارشی،برنامه های سال جاری را اعلام کرد و خواستار ارائه رهنمودهای امام جمعه شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی امام جمعه شهرستان شاهرود ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن و رسالت خطیر اصحاب عرصه فرهنگ، از برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی به خصوص نکوداشت عالم ربانی حضرت آیت الله بهجت تقدیر و تشکر نمود و بر پیگیری و انجام این برنامه ها در دانشگاه تاکید کرد.

   ترابی حضور نسل جوان بخصوص دانش آموزان و دانشجویان را در برنامه های فرهنگی و مذهبی از جمله روش های بی اعتبار ساختن اشاعه فرهنگ غرب و مکاتب نوظهور انحرافی عنوان کرد.

12345