اخبار و رویدادها: فعالیت کمیته های فرهنگی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود کلید خورد

فعالیت کمیته های فرهنگی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود کلید خورد
پنج شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۰- ۱۴:۰۲:۴۷



فعالیت کمیته های فرهنگی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود کلید خورد

فعالیت کمیته های فرهنگی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود کلید خورد

با تشکیل اولین جلسه کمیته فرهنگی خوابگاه ها، این طرح اجرایی شد.

اولین جلسه کمیته فرهنگی خوابگاه های دانشجویی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، مدیرکل امور فرهنگی و اعضاء این شورا 24 فروردین در  اداره کل امور فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه  دکتر رضا شیخ ، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن لزوم بسط فعالیت های فرهنگی در خوابگاه های دانشجویی چشم انداز  دانشگاه و معاونت فرهنگی به این مقوله را وسیع دانست. وی محیط خوابگاه را بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های فرهنگی دانست.

در این جلسه پس از تعیین اعضاء شورا و وظایف آنان، تقویم فرهنگی خوابگاه ها و نشست کمیته های فرهنگی در طول سال تحصیلی مورد بررسی قرار گرفت.

کمیته فرهنگی خوابگاه های دانشگاه صنعتی شاهرود را مدیرخوابگاه خواهران به عنوان رئیس کمیته ،کارشناس امور فرهنگی به عنوان دبیر کمیته، مشاوردانشگاه، نمایندگان دانشجویی از مدیریت تربیت بدنی، دفتر نهاد مقام معظم رهبری و مدیریت انجمن های علمی تشکیل می دهند.

شایان ذکر است پس از تفکیک معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود در مهر 1389 آغاز به کار کرد. همچنین این دانشگاه  از پیشگامان طرح ایجاد شورای فرهنگی دانشکده ها در کشور است.

12345