اخبار و رویدادها: برگزاری نشست کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه

برگزاری نشست کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
یکشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۰- ۱۶:۵۴:۴۷

برگزاری نشست کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه

اولین جلسه کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

اولین جلسه کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

 

اولین جلسه کارگروه راهبردی استقرار سیستم اتوماسیون اداری در سال جدید با حضور اعضاء و به ریاست دکتر محمد علی مولایی معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود امروز یک شنبه 21 فروردین ماه در اتاق جلسات دفتر معاونت آموزشی تشکیل شد.

مهندس سیدصدرالدین میر حسینی مدیر سیستم اتوماسیون اداری ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده، خواستار استفاده بیشتر مدیران و کارکنان از اتوماسیون و ترغیب و تشویق همکاران جهت استفاده از این سیستم شد.

دکتر مولایی رئیس کارگروه نیز با تأکید بر رفع اشکالات و ابهامات مدیران و کارکنان واحدها در مدت زمان اجرای آزمایشی سیستم تصریح کرد: فعالیت آزمایشی سیستم از 14 فروردین تا 11 اردیبهشت جهت رفع ابهامات و نواقص احتمالی و ارائه آموزش های لازم به مسئولین و مدیران دانشگاه ادامه می یابد و سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه صنعتی شاهرود از 12 اردیبهشت و همزمان با آغاز هفته معلم به صورت کامل و قطعی اجرا می گردد.

همچنین دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کارگروه و مدیریت سیستم، ضمن ارائه راهکارها و پیشنهاداتی، بر فرهنگ سازی و ایجاد بستر مناسب برای اجرای مرحله نهایی اتوماسیون تأکید کرد.

در پایان هریک از اعضاء و مدیران حاضر در جلسه ضمن ارائه پیشنهاداتی، آمادگی خود را جهت اجرای هر چه بهتر و استقرار اتوماسیون اداری در زمان تعیین شده اعلام نمودند.

شایان ذکر است با عنایت به تعریف کلیه پرسنل دانشگاه صنعتی شاهرود در سامانه الکترونیکی دبیرخانه و گردش مکاتبات، سیستم مذکور از طریق شبکه LAN محلی و به آدرس الکترونیکی http://172.16.5.6/  قابل بهره برداری آزمایشی می‌باشد و کلیه کارکنان برای آشنایی اولیه می‌بایست با درج آدرس مذکور بر روی مرورگر وب خود فقط گزینه گردش اطلاعات را انتخاب نمایند و پس از درج نام کاربری و کلمه عبور می‌توانند از قسمت امکانات در سمت چپ صفحه فیلم آموزشی گردش اطلاعات و یا مستند گردش اطلاعات را دریافت نمایند یا با کلیک بر روی علامت سئوال در بالای هر صفحه از Help آنلاین سیستم نیز کمک دریافت نمایند.

 

12345