اخبار و رویدادها: پردیس علوم و فناوریهای نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد

پردیس علوم و فناوریهای نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد
شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۰- ۱۰:۱۲:۳۵

پردیس علوم و فناوریهای نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد

پردیس علوم و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع مدیران و مسئولین دانشگاه، توسعه همه جانبه بخش های دانشگاه را مرهون تلاش تم

پردیس علوم و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد

 

 

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در جمع مدیران و مسئولین دانشگاه، توسعه همه جانبه بخش های دانشگاه را مرهون تلاش تمامی دانشگاهیان دانست.

در آخرین نشست اعضاء هیأت رئیسه با مدیران دانشگاه صنعتی شاهرود، مرادزاده با ارائه گزارشی از روند فعالیت های یک ساله دانشگاه، تشکیل سه جلسه هیأت ممیزه مستقل و ارتقاء اعضاء هیأت علمی را بیانگر جهش علمی و کوشش اساتید در جهت فتح قله های دانش عنوان کرد و گفت: در سال 89 و در بعد پژوهشی، دانشگاه دستاوردهای خوبی داشته است و میانگین تولید علم به ازاء هر هیأت علمی 8 اثر می باشد. همچنین با مصوبه هیأت امناء دانشگاه مجوز انتشار 2 نشریه علمی پژوهشی صادر شده است و یک نشریه در انتظار صدور مجوز انتشار می باشد که امیدواریم تعداد نشریات علمی پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 1390 افزایش دو برابری داشته باشد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی به افزایش خوب رشته ها به بیش از 100 رشته و گرایش اشاره کرد و گفت: در سال 1389 تعداد 25 عضو هیأت علمی جذب شده است و در حال حاضر بیش از 200 عضو هیأت علمی رسمی و پیمانی عهده دار امور آموزشی و پ‍ژوهشی دانشگاه هستند . وی با اشاره به آغاز بهره برداری از پردیس جدید 150 هکتاری دانشگاه در سال 90 گفت: با تلاش شبانه روزی همکاران پرتلاش حوزه معاونت عمرانی، به زودی پردیس علوم و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود به بهره برداری می رسد.

در پایان این نشست مرادزاده با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران و کارشناسان دانشگاه صنعتی شاهرود، از خداوند متعال موفقیت و بهروزی دانشگاهیان را خواستار شد.

12345