اخبار و رویدادها: برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود

برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰- ۱۱:۰۵:۱۷

برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود

برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود اولین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود برپا شد. این نمایشگاه توسط انجمن علمی مهندسی فناوری اطلاعات و

برپایی نمایشگاه فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود

اولین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود برپا شد.

این نمایشگاه توسط انجمن علمی مهندسی فناوری اطلاعات و کامپیوتر به مدت چهار روز در مجموعه فرهنگی تالار شقایق های این دانشگاه دستاوردها و تکنولوژی های نوین کامپیوتر و فناوری اطلاعات را ارائه کرده است.

در این نمایشگاه غرفه نقاشی دیجیتال دستاوردهای نوین ساخت انیمیشن و متحرک سازی را معرفی نموده است .از دیگر بخش های این نمایشگاه غرفه بازی های رایانه ای و همچنین معرفی بازی های ایرانی، غرفه آتلیه عکس دیجیتال و آموزش پردازش تصاویر، غرفه شبکه که شامل بخش های محاسبات ابری (cloud computing )، هک و امنیت می باشد.

 غرفه دستاوردهای دانشجویی به ارائه مقالات و پژوهش های دانشجویی در زمینه فناوری اطلاعات و کامپیوتر پرداخته است و در غرفه برنامه نویسی بخش های هوش مصنوعی، شبکه و وب، رمزنگاری، پلت فرم و برنامه نویسی تلفن همراه عرضه شده است. از بخش های جذاب این نمایشگاه غرفه همایش است که در آن کارگاه های متعددی با موضوعات فیلترینگ و فیلتر شکن ها، زبان های برنامه نویسی، میان افزارها ، محاسبات ابری، گرافیک، تکنولوژی های نوین، الگوهای طراحی در سیستم ها تشکیل شده و به آموزش و معرفی قابلیت های هر حوزه می پردازد.

اولین نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات و کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شاهرود تا 18 فروردین ماه جاری دایر است.

12345