اخبار و رویدادها: سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود
شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۹- ۱۲:۳۳:۲۳

سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود با ایجاد سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت شد. در راستای اجرایی شدن مصوبه دور سوم سفر هیأت دولت به استان سمنان با ایجا

سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

شورای دانشگاه صنعتی شاهرود در آخرین جلسه سال 89 خود، با ایجاد سه دانشکده علوم انسانی در دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت کرد.

در راستای اجرایی شدن مصوبه دور سوم سفر هیأت دولت به استان سمنان، شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد سه دانشکده علوم انسانی و معارف اسلامی ، اقتصاد و مدیریت و تربیت بدنی در دانشگاه صنعتی شاهرود موافقت کرد.

در صورت تصویب نهایی و تشکیل این سه دانشکده مجموع دانشکده های مصوب این دانشگاه به 15 دانشکده می رسد که از این تعداد 13 دانشکده آن شامل پنج دانشکده فنی مهندسی، چهار دانشکده علوم پایه ،چهار دانشکده علوم انسانی و یک دانشکده کشاورزی فعال می باشد.

همچنین در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر موافقت گردید رشته مهندسی عمران گرایش خاک و پی و مهندسی کشاورزی گرایش سازه های آبی در مقطع کارشناسی ارشد راه اندازی شود.

شایان ذکر است هم اکنون در این دانشگاه 11000 دانشجو در 35رشته گرایش مقطع کارشناسی، 66 رشته گرایش مقطع کارشناسی ارشد و 21رشته گرایش مقطع دکترای تخصصی تحصیل می کنند .

12345