اخبار و رویدادها: تلألو شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود

تلألو شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹- ۱۴:۵۷:۱۲

تلألو شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود

تلألو شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محفل شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

تلألو شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت محفل شب آفتابی در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. در این مراسم که توسط کانون علمی فرهنگی دفتر شاهد و ایثارگر 15اسفند ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد جمعی از مسئولین استان ، شهرستان و دانشجویان دانشگاه های شهرستان حضور داشتند.

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی پیشرفت ها و خود اتکائی نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون خون شهیدان به خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس دانست. وی توسعه و نشر فرهنگ ایثار و شهادت را را لازمه بقای یاد و خاطره شهدای تاریخ ایران خطاب کرد و خواستار حفظ ارزش ها و خط مشی آنان شد.

در این محفل معنوی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شاهرود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان به تحلیل فرهنگ سازی ایثارگری پرداخت. پخش کلیپ ورود شهدای گمنام به خاک ایران، روایتگری یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اجرای موسیقی و همنوایی مذهبی با دکلمه خوانی فرزند شهید از دیگر بخش های این مراسم بود. در پایان این برنامه از خانواده های معظم شهدای ملی و سرداران شهرستان شاهرود تقدیر به عمل آمد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاه آثار و پوسترهای هشت سال دفاع مقدس در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت.

12345