اخبار و رویدادها: شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد

شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۸۹- ۱۱:۲۹:۳۲

شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود  تشکیل جلسه داد

شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل جلسه داد در جلسه شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود روند پیشرفت مصوبات قبلی این شورا تحلیل شد. در این جلسه که 16 اسفند ماه با حضور دکتر محمد

شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود  تشکیل جلسه داد

 

 

در جلسه شورای اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود روند پیشرفت مصوبات قبلی این شورا تحلیل شد.

در این جلسه که 16 اسفند ماه با حضور دکتر محمد علی مولائی معاون اداری و مالی و اعضاء این شورا برگزار شد گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص مصوبات قبلی شورا و مراحل استقرار سیستم اتوماسیون اداری ارائه گردید سپس نامه مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان در خصوص تشکبل کمیته اصلاح الگوی مصرف و ارتقای بهروه وری اجرای هدفمند کردن یارانه ها قرائت و تصمیمات اتخاذ شده پیرامون آن بررسی شد.

در این جلسه دکتر مولائی از اجرایی شدن اغلب مصوبات قبلی این شورا خبر داد و گفت: بیش از 85 درصد مصوبات قبلی این شورا اجرایی شده که این همه مرهون زحمات و تلاش های مدیران و اعضاء شورا است.

معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شاهرود در ادامه گفت: با توجه به ارزیابی های انجام شده 90 درصد کارکنان دانشگاه نسیت به پرداخت اضافه کاری تشویقی رضایت دارند و همین موضوع باعث افزایش چشمگیر بهره وری در دانشگاه گردیده است. وی ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مورد جشن تقدیر از فرزندان ممتاز کارکنان خواستار همکاری مدیران و پرسنل دانشگاهی در زمینه بهره برداری مطلوب از اتوماسیون اداری  و استقرار آن شد.

12345